حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس Buds Z2 پیش از معرفی رسمی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

مشخصات کامل وان پلاس Buds Z2 قبل از رونمایی رسمی این شرکت، فاش شده است. وان پلاس در حال آماده سازی برای معرفی نسل آینده هدفون های وایرلس خود در اواخر هفته جاری است. در گذشته تصاویر هدفون ها، باکس آن ها و بسته بندی آنان فاش شده بود. اکنون نیز گزارشات جدید، مشخصات هدفون بادز Z2 وان پلاس را آشکار کرده اند.

بسیاری از مشخصات Buds Z2 فاش شد، بهبود چشمگیر شارژدهی نسبت به نسل پیشین

در اوایل ماه جاری، جعبه فروش OnePlus Buds Z2 با مشخصات کلیدی آن، لو رفت. ایوان بلس، افشاگر معروف اطلاعات، در حساب کاربری خود در توییتر در هشتم اکتبر (۱۶ مهر)، تصاویری از رنگ سیاه هدفون های وایرلس آینده وان پلاس را به اشتراک گذاشت. پس از آن، رندرهایی که Buds Z2 را با رنگ سفید نشان می دادند نیز منتشر شدند. در حال حاضر، مشخصات و ویژگی های بیشتری از وان پلاس Buds Z2 منتشر شده است.

اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده اند، مشخصات فاش شده قبلی را تأیید می‌کند. وان پلاس در یک پست رسمی در Weibo، هفت ارتقاء قابل توجهی را که OnePlus Buds Z2 نسبت به نسخه قبلی خود یعنی OnePlus Buds Z ارائه می دهد را ذکر کرده است. مهمترین ارتقاء مربوط به Active Noise Cancelling (حذف نویز فعال) می‌شود. بر اساس گزارشی از GizChina، هدفون های جدید وان پلاس می‌توانند تا 40dB نویز ها را کاهش دهند. علاوه بر این، OnePlus Buds Z2 به سه میکروفون قدرتمند برای ارائه بهترین تجربه مکالمه مجهز شده است.

OnePlus Buds Z2 Pro

ارتقاء های نسل جدید تمام نشده است. وان پلاس بادز زد ۲ در بخش باتری پیشرفت های قابل توجهی داشته است. نسل قبلی این هدفون عمر باتری ۲۰ ساعته داشت. اما توانایی شارژدهی بادز Z2 به عدد فوق‌العاده ۳۸ ساعت رسیده است، که پیشرفت خوبی محسوب می‌شود. این عمر باتری، مشابه با هدفون بی سیم دیگر این شرکت، یعنی OnePlus Buds Pro است. میزان تاخیر بادز Z2 نیز به رقم قابل قبول ۹۴ میلی ثانیه خواهد رسید.

رندر OnePlus Buds Z2

به دلیل تاخیر کم، این هدفون در هنگام بازی، تجربه کم نقصی را در اختیار شما خواهد گذاشت. علاوه بر این، OnePlus Buds Z2 دارای یک داریور ۱۱ میلی متری است. و به کمک بلوتوث نسخه ۵.۲ به دستگاه شما متصل می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید، نسل قبلی این هدفون بی سیم، دارای داریور ۱۰ میلی متری به همراه بلوتوث ۵ بود. وان پلاس Buds Z2 مانند بسیاری از هدفون های بی سیم دیگر قابلیتی به نام transparency mode دارد. که به کاربر اجازه می‌دهد در حین استفاده از این هدفون، به صدا های اطراف خود نیز آگاه باشد. به جدا از این ، به احتمال زیاد، باکس این هدفون به باتری ۵۲۰ میلی آمپری مجهز می‌شود و از قابلیت دالبی اتموس، سری های قابل تعویض و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

هندزفری وان پلاس Buds Z به قیمت ۴۶ دلار رسما معرفی شد

ماه گذشته، رندر های وان پلاس Buds Z2 مدعی بودند که این هدفون بی سیم در اواخر سال جاری  میلادی در هند معرفی خواهد شد. با این حال ، هنوز مشخص نیست که چه زمانی این هدفون ها عرضه خواهند شد. متاسفانه برای پاسخ به این پرسش ها اطلاعاتی در اختیار نداریم. قطعا در زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری از این هدفون و زمان عرضه آن منتشر خواهد شد.

با توجه به مشخصات منتشر شده از Buds Z2، نظر شما درباره این هدفون وایرلس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی