حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری وان پلاس Buds Z به قیمت ۴۶ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

با هم دیدیم که وان پلاس 8T مجهز به اندروید ۱۱ و شارژر ۶۵ وات با نمایشگر ۱۲۰ هرتز رسما معرفی شد. در رویداد امروز هندزفری وان پلاس Buds Z هم به قیمت ۴۶ دلار رسما معرفی شد.

هندزفری وان پلاس Buds Z

وان پلاس Buds Z نسخه مقرون به صرفه تری از وان پلاس Buds است. آنها از درایورهای دینامیکی ۱۰ میلی متری و عمر باتری ۲۰ ساعت در مقایسه با درایورهای ۱۳.۴ میلی متری و ۳۰ ساعت مدل اصلی برخوردار هستند. به جز این Z بیشتر ویژگی های Buds اصلی را حفظ کرده و حتی برخی از نسخه های به روز را نیز به ارمغان می آورد.

شما همچنان یک استریو سه بعدی با استفاده از Dolby Atmos دریافت می کنید تا یک تجربه جذاب تر، به علاوه تقویت کننده باس برای صدای عمیق تر داشته باشید. در هر دو مدل برای گوش دادن به موسیقی با نویز کنسلینگ وجود ندارد، اگرچه آنها از ویژگی کاهش نویز در هنگام مکالمه برخوردار هستند.

هندزفری وان پلاس Buds Z

هندزفری وان پلاس Buds Z

وان پلاس بادز زد بیشتر برای ورزش مناسب هستند. در حالی که نمونه های اصلی بدنه خارجی کاملاً پلاستیکی دارند، Z دارای نوک گوش قابل تعویض است که از تناسب راحت و ایمن اطمینان حاصل می کند. این بهتر است و اینها دارای درجه IP55 هستند ، بنابراین ضد باران و عرق هستند (درجه Z تنها IPX4 که آنها را از پاشیدن آب در امان نگه می دارد).

عملکرد Quick Switch در بادزهای جدید به شما امکان می دهد به دو دستگاه مختلف متصل شوید و با یک ضربه دوبار بین آنها جابجا شوید. آنها همچنین از Quick Pair پشتیبانی می کنند، بنابراین تلفن شما به محض باز شدن قاب هندزفری، از شما درخواست اتصال می کند. بادز جدید به اندازه کافی هوشمند هستند که هنگام خارج کردن از پخش، به طور خودکار مکث می کنند.

اتصال بلوتوث 5.0 وان پلاس بادز زد جدید امکان تاخیر کم، حتی ۱۰۳ میلی ثانیه را نیز فراهم می کند. هنگامی که آنها نیاز به شارژ دارند، می توانید آنها را در جعبه شارژ آنها قرار دهید و بعد از ۱۰ دقیقه آنها برای ۳ ساعت متوالی آماده بازی می شوند.

وان پلاس بادز زد از 2 نوامبر در OnePlus.com و Amazon.com در دسترس خواهد بود. قیمت ساده آن 46 دلار / CA 70 دلار / 60 یورو است و فقط به رنگ سفید ارائه می شود. این قیمت به طور قابل توجهی کمتر از هزینه وان پلاس بادز اصلی است ، 80 دلار / CA 110 دلار.

نسخه ویژه استیون هرینگتون به زودی (به طور انحصاری در OnePlus.com) در دسترس خواهد بود و قیمت آن 60 دلار / 85 دلار کانادا خواهد بود. این نام کار هنرمند پاپ روانگردان را کمرنگ می کند.

صحبت از نسخه های ویژه شد و باید بگوییم که وان پلاس نسخه رنگی خاکستری خاکستری OnePlus Nord را معرفی کرد.

نظر شما درباره هندزفری وان پلاس Buds Z چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گرونه

Milad7

قیمتش که بد نیست به نسبت ایرپاد اپل باید عملکردش را دید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)