حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز OnePlus Buds Pro با قیمت ١۴٩ دلار آمریکا رسماً رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

همان طور که در مطلب قبلی ترنجی خواندید، وان پلاس نورد ٢ به صورت رسمی با تراشه Dimensity 1200 AI و دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی رونمایی شد. این دستگاه، در کشورهایی مانند آمریکا و هند عرضه شده است. اما وان پلاس تنها به رونمایی از یک گوشی هوشمند اکتفا نکرده است. بلکه این کمپانی از نسخه پروی ایربادز OnePlus Buds خود رونمایی کرده است. در ادامه، به جزئیات مربوط به ایربادز OnePlus Buds Pro خواهیم پرداخت.

جزئیات قیمت و مشخصات فنی ایربادز OnePlus Buds Pro

همان طور که نسل جدید وان پلاس نورد رونمایی شد، ایربادز وان پلاس بادز نیز از یک جانشین برخوردار شد. ایربادز وان پلاس بادز نیز سال گذشته طی مراسمی رسمی توسط وان پلاس و به همراه اولین گوشی سری Nord این شرکت رونمایی شد.

 

وان پلاس بادز با قیمت ۷۹ دلار و عمر باتری ۳۰ ساعته معرفی شد

 

حالا نوبت آن است تا به جزئیات مربوط به ایربادز OnePlus Buds Pro بپردازیم. بر اساس گزارش EqualLeaks، این ایربادز بی سیم همین امروز از سوی وان پلاس رونمایی شده است. به همین صورت، قصد داریم تا مشخصات فنی و قیمت این ایربادز را مورد بررسی قرار دهیم. در همین راستا، ایربادز جدید وان پلاس به فناوری حذف نویز فعال یا همان ANC مجهز شده است. بادز پرو به نسخه پیشرفته‌ای از این فناوری نیز تجهیز شده است. به طوری که قابلیت ANC در این ایربادز، توانایی حذف نویزهایی با حداکثر صدای ۴٠ دسی بل را به صورت تطبیق پذیر دارد.

گزیده مشخصات فنی وان پلاس بادز پرو

گزیده مشخصات فنی وان پلاس بادز پرو

به ادعای این کمپانی، ایربادز OnePlus Buds Pro می‌تواند تا ٣٨ ساعت به کمک کیس شارژش دوام بیاورد. کیس شارژ این محصول، ظرفیت باتری ۵١٠ میلی آمپر ساعتی دارد. اما بدون کیس شارژ، این ایربادز تا ٧ ساعت بدون حالت ANC و ۵ ساعت با حالت ANC دوام می‌آورد. بلوتوث نسخه ۵.٢ در وان پلاس بادز پرو موجود می‌باشد. در نتیجه، میزان تأخیر در پاسخگویی این ایربادز به ٩۴ میلی ثانیه رسیده است. وان پلاس موفق به کسب گواهی IP55 برای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب برای این ایربادز جدید شده است.

از سوی دیگر، ایربادز جدید وان پلاس از کدک صوتی LHDC پشتیبانی می‌کند که نکته مثبتی به شمار می‌رود. وان پلاس بادز پرو از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. به طوری که شما می‌توانید با اتصال این ایربادز به شارژر به مدت ١٠ دقیقه، تا ١٠ ساعت به موزیک گوش فرا دهید! وان پلاس بادز پرو از فناوری شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کند. درایورهای به کار رفته در این ایربادز، ١١ میلی متری هستند. خبر خوب، پشتیبانی این ایربادز از فناوری Dolby Atmos است. در نهایت، وان پلاس طراحی متفاوتی را برای وان پلاس بادز پرو در نظر گرفته است. بر خلاف وان پلاس بادز پرو، این محصول از ایرتیپ‌های سیلیکونی استفاده می‌کند. قیمت وان پلاس بادز پرو، برابر با ١۴٩ دلار آمریکا می‌باشد.

نظر شما در مورد مشخصات فنی OnePlus Buds Pro چیست؟ آیا این ایربادز می‌تواند شما را راضی نگه دارد؟ کدام فاکتور وان پلاس بادز پرو را بیشتر می‌پسندید؟

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️