حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ طلایی هواوی P50 Pocket را ببینید: تاشوی لوکس با نمایشگر دوم دایره ای

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

وقتی که این تصاویر از هواوی پی ۵۰ پاکت طلایی را دیدم، خبری که در دست نگارش داشتم را متوقف کردم و مدتی را مرور تصاویر این دستگاه گذراندم و حالا برای شما می نویسم. بیاید رنگ طلایی هواوی P50 Pocket را ببینیم. گوشی تاشوی لوکس Huawei با نمایشگر دوم دایره ای که نگاه ها را به خود خیره می کند.

رنگ طلایی هواوی P50 Pocket

همانطور که در تیزر رسمی هواوی پی ۵۰ پاکت دیدیم، به نظر می رسد هواوی برای ایجاد طراحی خاص روی قاب پشتی، تصمیم دارد که از شیشه های طرح دار برجسته استفاده کند. اگر به گذشته نگاه کنیم، Huawei یکی از برندهایی است که در این بخش تمرکز ویژه ای داشته است، از رنگ های گرادیانتی بگیرید تا قاب های دوربین خاص، همه و همه برای ایجاد تمایز در طراحی قاب پشتی بود.

در رنگ سفید که در تیزر سمی دیدیم، برجستگی و طرح خاص شیشه پشتی مشخص بود. حالا اما مجله مد Harper Bazaar چین تصاویر جدیدی از رنگ طلایی هواوی پی ۵۰ پاکت منتشر کرده است. این تصاویر نه تنها زیبایی خاصی از این دستگاه را به نمایش می گذارد بلکه طراحی قاب پشتی در بخش دوربین و نمایشگر دوم را هم مشخص می کند.

هواوی پی ۵۰ پاکت

هواوی پی ۵۰ پاکت

همانطور که در تصویر بالا می بینید دو دایره موجود در طراحی هواوی P50 را برای نمایشگر دوم و مجموعه دوربین سه گانه استفاده کرده اند. در قاب دوربین شاهد فلاش LED هم هستیم که طراحی دایره دوربین را منطقی تر می کند. بخش دوربین برجسته است و نمایشگر اما هم سطح بدنه بود.

رنگ طلایی هواوی P50 Pocket در تصاویر دیگری نیز منتشر شده که می توانید پایین تر ببینید:

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

Huawei P50 Pocket

همانطور که در تصویر بالا می بینید، تاشو بودن دستگاه نیز تایید می شود.

نظر شما درباره طراحی گوشی تاشو هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

آفرین به هوآوی ، واقعا وقتی پیشرفت های هوآوی رو در زمینه دوربین ، باطری ، طراحی، چیپست ، هوش مصنوعی ، سیستم عامل ، پوسته و سایر زمینه‌ها میبینی به رئیسان اپل حق میدی که چند ماه پشت در اطاق پرزیدنت ترامپ برای تحریم هوآوی گریه و التماس میکردند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)