حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین گوشی تاشو هواوی Mate V مانند هواوی P50 خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

هواوی به دلیل تحریم این شرکت توسط ایالات متحده، در بازار گوشی های هوشمند چندان فعال نبوده است. پس از گوشی تاشو هواوی میت ایکس ۲ این شرکن اکنون در حال رونمایی از یک گوشی هوشمند تاشو دیگر است. ما می دانیم که شاید این گوشی با نام Mate V ارایه شود. امروز و در جدیدترین شایعات می بینیم که طراحی دوربین گوشی تاشو هواوی Mate V مانند هواوی P50 خواهد بود.

طراحی دوربین گوشی تاشو هواوی Mate V

گزارش هایی وجود داشت مبنی بر اینکه این شرکت از یک گوشی هوشمند تاشو مناسب تر برای بانوان رونمایی خواهد کرد. این دستگاه طراحی فلبپ طور دارد و فعلا آن را با نام Huawei Mate V می شناسیم. یک منبع خبری جدید اخیرا مجموعه ای از تصاویر را منتشر کرده که قاب محافظ Huawei Mate V را نشان می دهد.

Mate V

Mate V

با نگاهی به تصاویر باید گفت که هواوی Mate V طراحی کلاسیک سری هواوی P50 را ادامه خواهد داد. رندرهای Mate V اساساً مشابه سری P50 است. علاوه بر این مشخص است که هواوی میت وی همان طراحی تاشوی Samsung Galaxy Z Flip3 را دارد. هنگامی که این دستگاه تا می شود، شکلی شبیه به تلفن های تاشو سنتی پیدا می کند. جمع و جور بوده و حمل آن آسان است.

گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تامین کننده لولا یعنی شرکت Zhaoli Technology تولید انبوه لولاهای جدید برای Huawei Mate V را آغاز کرده است. این گوشی هوشمند به قطعات کمتر و سودآوری بالاتری نسبت به محصولات قبلی خود نیاز دارد.

در مورد مشخصات اصلی، با توجه به اینکه موجودی تراشه Kirin 9000 5G به پایان رسیده است، گوشی هوشمند تاشو جدید هوآوی ممکن است از تراشه های Qualcomm استفاده کند. در صورت استفاده از تراشه های کوالکام، تنها از شبکه های 4G پشتیبانی می کند.

هواوی Mate V

هواوی Mate V

احتمال معرفی هواوی Mate V در تاریخ ۲ دی ماه ۱۴۰۰

طبق گزارش های قبلی، هواوی کنفرانس معرفی محصول جدید خود را در تاریخ ۲ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد کرد. این شرکت محصولات مختلفی مانند ساعت، تلویزیون، نوت بوک و تلفن همراه را عرضه می کند. گوشی هوشمند حاضر در این رویداد ممکن است Huawei Mate V باشد. ساعت هوشمند Huawei Watch D با قابلیت نظارت بر فشار خون، Huawei Watch Fit mini Sports و تلویزیون هوشمند Huawei نیز ممکن است معرفی شوند.

اوایل امسال هواوی نسل جدید گوشی هوشمند تاشو پرچمدار خود را با نام Huawei Mate X2 عرضه کرد. این گوشی هوشمند از طراحی بزرگ دارای دو صفحه‌نمایش بهره می‌برد که هر دو از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایش داخلی یک صفحه نمایش 8 اینچی با وضوح 2480 × 2200 پیکسل است. با این حال، اندازه صفحه نمایش خارجی برابر 6.45 اینچی بوده و با وضوح 2700 × 1160 ارایه شد. نمایشگر خارجی نیز از تاچ سمپل ریت 240 هرتز پشتیبانی می کند. .

در مورد سخت افزار Huawei Mate X2 باید گفت که از تراشه Kirin 9000 5G استفاده می کند. این بهترین پردازنده پرچمدار این شرکت قبل از تحریم از سوی ایالات متحده است. همچنین این گوشی هوشمند تاشو دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است که از شارژ فوق سریع 55 واتی هواوی پشتیبانی می کند. در بخش دوربین، Huawei Mate X2 با یک دوربین چهارگانه پشتی Leica عرضه می شود. بهترین گوشی تاشو هواوی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و همچنین دوربین پریسکوپ 8 مگاپیکسلی، دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تله فوتو است.

نظر شما درباره طراحی احتمالی میت وی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تا اپل وارد بازار گوشی های تاشو نشه، همش ظلمته!

اپل روح دنیای فناوریییییی!

BeFair

اپل خیلی محتاط عمل می کنه و از این نظر من براش احترامی قائل نیستم

BeFair

امیدوارم هواوی بتونه عملکرد خوبی بده روی این گوشی، سامسونگ که ازش جواب گرفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)