حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات اوپو Find N در کنار قیمت آن لو رفت: شروع از ٢,٠۴٠ دلار!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

ما کم کم در حال نزدیک شدن به زمان برگزاری رویداد جدید اوپو هستیم. اوپو می‌خواهد در این رویداد، از فناوری‌ها و محصولات جدید خود پرده برداری کند. حال، مشخصات گوشی منعطف اوپو Find N در کنار قیمت فاش شده است. در ادامه، به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.

مشخصات اوپو Find N به همراه قیمت آن فاش شد

مدتی پیش از مشخصات لو رفته Find X4 Pro اوپو صحبت کردیم.

 

مشخصات Oppo Find X4 Pro لو رفت: دوربین ۵٠ مگاپیکسلی و تراشه جدید

 

بر اساس گزارشی از EqualLeaks، اخیراً تصاویری منتشر شده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی منعطف اوپو Find N را به نمایش در می‌آورند. در این تصاویر، می‌توان دید که مشخصات فاش شده، احتمالاً رسمی و نهایی هستند. چرا که این جزئیات، در خود گوشی به نمایش در آمده‌اند! همچنین قیمت این گوشی فاش شده است.

به همین صورت، ابتدا از مشخصات فاش شده این گوشی منعطف اوپو شروع می‌کنیم. جایی که اوپو تصمیم گرفته است که از نمایشگر AMOLED با فناوری LTPO و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی در این گوشی استفاده کند. البته این ویژگی، تنها مختص به نمایشگر داخلی و بزرگ‌تر است. در مقابل، نمایشگر خارجی، دارای پنل AMOLED با رفرش ریت ۶٠ هرتزی است که این موضوع، یک نقطه ضعف در برابر Galaxy Z Fold 3 محسوب می‌شود.

قلب تپنده این دستگاه، Snapdragon 888 خواهد بود. در نتیجه، خبری از تراشه ۴ نانومتری و جدید Snapdragon 8 Gen 1 نخواهد بود. این تصمیم اوپو، چندان جذاب به نظر نمی‌رسند. در بخش سیستم دوربین، چینی‌ها از دوربین سلفی ۳٢ مگاپیکسلی بهره خواهند گرفت. در کنار آن، دوربین اصلی اوپو Find N دارای سنسورهای ١٣+١۶+۵٠ مگاپیکسلی خواهد بود. سنسور اصلی دوربین این گوشی، IMX766 ساخت سونی است.

ظرفیت باتری گوشی منعطف جدید اوپو، برابر با ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت خواهد بود. این باتری، از شارژر سیمی ٣٣ واتی و شارژر بی سیم ١۵ واتی پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری اوپو Find N، نسخه مخصوصی از ColorOS 12 برای گوشی‌های منعطف است. با این وجود، اوپو در ادامه تصمیم‌های عجیب خود، این گوشی را با اندروید ١١ ارائه می‌کند!

در انتها، نوبت به قیمت این گوشی می‌رسد. بر اساس این اطلاعات فاش شده از مشخصات اوپو Find N، اوپو گوشی منعطف جدیدش را با ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ یا ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد. نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی، دارای برچسب قیمتی ١۲,٩٩٩ یوانی (معادل ٢,٠۴١ دلار آمریکا) خواهد بود. همچنین نسخه ١٢/۵١٢ گیگابایتی با قیمت ١٣,٩٩٩ یوان (معادل ٢,١٩٨ دلار آمریکا) در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد این اطلاعات فاش شده از Oppo Find N چیست؟ آیا فکر می‌کنید که اوپو بتواند در بازار گوشی‌های منعطف، به موفقیت برسد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️