حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Oppo Find X4 Pro لو رفت: دوربین ۵٠ مگاپیکسلی و تراشه جدید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو، شایعات

اوپو یک برند پیشرو و نوآور است. این برند چینی، در سری پرچمدار Oppo Find خود، گوشی‌های جذاب و قابل توجهی را ارائه داده است. حال کم کم شایعات مربوط به نسل جدید پرچمداران اوپو در حال انتشار هستند. بنابراین، قصد داریم تا به مشخصات احتمالی Oppo Find X4 Pro بپردازیم.

مشخصات فنی لو رفته از Oppo Find X4 Pro

اوپو اوایل امسال از Find X3 Pro با تراشه Snapdragon 888 و طراحی کم‌تر دیده شده، رونمایی کرد.

 

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با طراحی خاص و دوربین دوگانه رسما معرفی شد

 

به نقل از GizChina، با وجود عدم تأیید رسمی اوپو مبنی بر وجود Oppo Find X4 Pro، اما افشاگران برخی از مشخصات این گوشی را در فضای مجازی لو داده‌اند. همان طور که گفتیم، اوایل امسال جدیدترین نسل پرچمداران Oppo Find X ارائه شده بود. پرچمداران این سری، شامل دو گوشی Find X3 و Find X3 Pro بود. اما مهم‌ترین تفاوت میان این دو مدل، مربوط به تراشه آ‌ن‌ها بود. در حالی که نسخه استاندارد مجهز به Snapdragon 870 است، اما نسخه پرو از Snapdragon 888 بهره می‌برد.

اما اکنون، جزئیات فاش شده نشان می‌دهند که اوپو در حال توسعه دو گوشی Oppo Find X4 و Oppo Find X4 Pro است. برای یادآوری، اوپو Find X3 Pro پیش‌تر در مناطق خارج از چین نیز عرضه شده بود. اما این گوشی، در نهایت وارد بازار هند نشد. هنوز مشخص نیست که چینی‌ها قصد عرضه نسل جدید پرچمداران خود را در هند دارند یا خیر. همچنین با استناد به برخی از گزارشات تأیید نشده، سری Oppo Find X4 در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

اما به سراغ مشخصات فاش شده از Oppo Find X4 Pro برویم. اوایل امروز بود که افشاگر محبوب Weibo، از برخی از مشخصات اوپو Find X4 Pro پرده برداشت. بر اساس گفته‌های این افشاگر، اوپو Find X4 Pro ممکن است از شارژر ٨٠ واتی و یا شارژرهای سریع‌تری پشتیبانی کند. همچنین او از دیگر مشخصات احتمالی اوپو Find X4 Pro، صحبت کرده است. ظاهراً پرچمدار جدید اوپو، قرار است مجهز به نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع AMOLED E5 سامسونگ با وضوح +QHD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی باشد. نمایشگر این گوشی، خمیده خواهد بود.

در ادامه، دوربین سلفی پرچمدار جدید اوپو ٣٢ مگاپیکسلی خواهد بود. مانند نسل قبل، Find X4 Pro دارای دوربین اصلی سه گانه است. سنسور اصلی این دوربین، ۵٠ مگاپیکسلی است و اندازه‌ای برابر با ١/١.۵“ اینچ دارد. دوربین فوق عریض نیز در این بین وجود خواهد داشت. احتمالاً یک سنسور ١٢ یا ١٣ مگاپیکسلی نیز برای لنز تله فوتو با زوم ٢ برابر اپتیکال در نظر گرفته می‌شود. با این حال، ظاهراً دیگر خبری از دوربین میکروسکوپی مانند Find X3 Pro نخواهد بود.

پس از این‌ها، مطابق انتظارات Find X4 Pro دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 1 خواهد بود. همچنین حداکثر ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5X و ٢۵۶ یا ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی را همراهی خواهند کرد. با این اوصاف، همچنان مشخص نیست که ظرفیت باتری Oppo Find X4 Pro چقدر است. اما نه تنها امکان دارد که Find X4 Pro مجهز به شارژر ٨٠ واتی باشد، بلکه احتمال دارد که توان این شارژر به ١٢۵ وات نیز برسد!

نظر شما در مورد مشخصات فاش شده از Oppo Find X4 Pro چیست؟ فکر می‌کنید که این گوشی بتواند یک پرچمدار و رقیب شایسته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بی صبرانه منتظر این گوشی هستم

ali karimi

سلام، واقعا گوشی عالی هستش و از همه لحاظ،بخصوص قدرت سخت افزاری، چیپ پرچمدار اسنپ 8Gen1، رم Lppdr5x, دوربین اصلی خوب و سلفی خوب،طراحی دوربین عقبشم قشنگه طرح آیفون هستش ولی برجسته تر،ولی حیف که تو بازار ایران نمیاد وواگه هم بیاد شاید بصورت شخصی وارد بشه به تعداد انگشت یک دست نهایتش،شایدم اصلا نشه، منظور اینکه باید تو بازار ایرانم بیاد چون واقعا ارزششو داره، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️