حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Find N حتی بعد از 100هزار بار تا شدن، چین خوردگی پیدا نمی‌کند!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو

اوپو Find N اولین گوشی هوشمند تاشو شرکت اوپو در نوع خود است که در آذر ماه 1400 معرفی شد و از آن زمان تاکنون چندین بار در دفعات به سرعت به فروش رسیده است. این دستگاه آنقدر محبوب است که شرکت موفق می شود کل تعداد برنامه‌ریزی شده را در هر فروش به صورت کامل بفروشد؛ زیرا این گوشی نه تنها ارزان تر از رقبا است، بلکه مجموعه ای از ویژگی های جالب از جمله صفحه نمایش تاشو بدون چین و چروک و عمر باتری بسیار خوب را نیز ارائه می دهد. در پی همین موارد یکی از مدیران این شرکت اخیراً در مورد ماهیت بدون چین و چروک بخش صفحه این گوشی صحبت‌هایی کرده است.

 

 

مدیر عامل وانپلاس، پت لو، که مدیر ارشد محصول اوپو نیز محسوب می‌شود، اوایل امروز، او تصویری شامل دو عدد اوپو فایند اِن منتشر کرد. بر اساس پست وی، یکی از این دستگاه ها متعلق به خودش و دیگری از بخش تحقیق و توسعه اوپو انتخاب شده است که دومین دستگاه 100 هزار بار تا شده است و او از کاربران خوش‌ذوق می خواهد که نمونه بخش تحقیق و توسعه را حدس بزنند!

با نگاه کردن به تصویر، هیچ گونه چین خوردگی در هیچ یک از دو دستگاه مشاهده نمی شود. ما نظرات مشابهی را از کاربران اینترنتی نیز مشاهده می کنیم. و گویا به صورت مشابه برای هر کسی سخت است که نمونه درست را تشخیص دهد.

اوپو Find N بعد از 100 هزار بار تا شدن با نمونه نو خود تفاوتی ندارد!

اوپو Find N بعد از 100 هزار بار تا شدن با نمونه نو خود تفاوتی ندارد!

اوپو Find N رسماً معرفی شد: تاشو، کوچک و خوش قیمت!

به گفته منبع اوپو Find N فاقد هرگونه چین و چروک است زیرا از لولای قطره ای شکل استفاده می کند. حتی موتورولا Razr 5G نیز که پیاده‌سازی مشابهی دارد، با این حال، گاهاً اتفاق می‌افتد که پس از استفاده طولانی مدت، چروک‌هایی ایجاد می‌کند. اما جالب است که این مورد در مورد دستگاه اوپو صادق نیست. البته این ادعا ها از سوی مقامات خود اوپو مطرح می‌شود و طبق جمله معروف “بهتر است در خانه اینکار را انجام ندهید!” بهتر است اگر گوشی تاشو دارید به خوبی از آن نگهداری کنید و سراغ امتحان کردن هر جایی از آن نروید! البته در بخش توانایی تاشدن بدون فرسودگی اوپو رقبایی نیز دارد که آنها نیز طبق ادعا های خود شرکت سازنده، مقاوم بوده‌اند. از جمله آنها ما ادعای هموطن اوپو، شرکت شیائومی، را برای شما در ترنجی پوشش دادیم که مدعی بودند گوشی Mi Mix Fold شیائومی موفق به تاشدن به میزان ۴۰۰ هزار بار شده است!

به هر صورت از موضوع لولای این دستگاه که بگذریم، علاوه بر این، نمایشگر تاشو اوپو Find N نسبت تصویر 8.4:9 و اندازه بهتری دارد. از این رو که کوچکتر از گلکسی زد فولد 3 است، اما با این حال دارای باتری کمی بزرگتر است.

اگر سامسونگ می‌خواهد در بازار گوشی‌ های هوشمند تاشو پیشتاز شود، زمان آن فرا رسیده است که غول فناوری کره‌ی جنوبی دستگاه‌ های خود را قبل از اینکه رقبای چینی محصولات خود را در بازار های جهانی معرفی کنند، بهبود بخشد.

اوپو Find N

اوپو Find N

از مشخصات اوپو Find N می‌توان موارد زیر را نام برد:

– نمایشگر داخلی ٧.١ اینچی از نوع LTPO AMOLED با وضوح ١,٩٢٠×١,٧٩٢ و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– نمایشگر خارجی ۵.۵ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– تراشه Snapdragon 888

– اندروید ١١ و رابط کاربری ColorOS 12

– باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٣٣ واتی

 

نظر شما چیست؟ آیا واقعاً اوپو می‌تواند سامسونگ را که در حال حاضر قهرمان بلا منازع بازار گوشی های تاشو است، به چالش بکشد؟ یا اینکه صرفاً شاهد یک ترفند بازاریابی و تبلیغاتی از سوی مدیران ارشد اوپو هستیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری