حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی تاشو اوپو و رویداد فناوری INNO DAY این شرکت اعلام شد: ۲۳ آذر ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

کمپانی اوپو امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که رویداد سالانه فناوری این شرکت با نام INNO DAY، در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آذرماه در شنژن چین برگزار خواهد شد. این رویداد، پیشرفت‌های تکنولوژیکی شرکت را در سال گذشته به‌نمایش گذاشته و همچنین استراتژی آن‌ها برای آینده را بیان می‌کند. همچنین اوپو رسما رونمایی از یک گوشی پرچمدار در این رویداد را تأیید کرده که با توجه به شایعات پیشین مبنی‌بر معرفی گوشی تاشو آن‌ها در آخرین ماه سال جاری میلادی، به‌احتمال‌فراوان شاهد معرفی این دستگاه موردانتظار از سوی اوپو خواهیم بود. انتظار می‌رود که علاقه‌مندان از سراسر جهان در این رویداد تماما مجازی شرکت کرده و پیرامون آخرین دستاوردهای غول فناوری چینی به بحث و مذاکره بپردازند.

تاریخ معرفی گوشی تاشو اوپو و برگزاری رویداد فناوری Inno Day

اوپو اولین بار کنفرانس فناوری INNO DAY خود را در سال 2019 آغاز کرده و از آن زمان این رویداد به‌عنوان پیشروی نقشه راه شرکت درنظر گرفته می‌شود. در رویداد 2019، شاهد رونمایی از عینک‌های واقعیت افزوده، فناوری 5G CPE، ساعت هوشمند و سایر محصولات اکوسیستم یکپارچه اوپو بودیم که از سوی این شرکت به‌نمایش گذاشته شد. در رویداد سال گذشته نیز، اوپو سه محصول مفهومی، ازجمله یک گوشی کشویی انقلابی را به‌نمایش گذاشت.

درحالی‌که این شرکت به‌صورت رسمی بیان نکرده است که باید انتظار معرفی چه محصولات نوآورانه‌ای را در INNO DAY سال 2021 داشته باشیم، اما تلاش می‌کند این رویداد را به یک تجربه مجازی تمام‌عیار به‌منظور به‌خاطرسپردن دنیایی سرگرم‌کننده و تعاملی تبدیل کند.

تاریخ معرفی گوشی تاشو اوپو و برگزاری رویداد فناوری Inno Day

تاریخ معرفی گوشی تاشو اوپو و برگزاری رویداد فناوری Inno Day

بازدیدکنندگان این رویداد می‌توانند با استفاده از آواتارهای سفارشی‌شده از راه دور به سرگرمی پیوسته و همچنین با استفاده از آن، از تمام سالن‌های نمایشگاه مجازی بازدید کنند. این آواتارها همچنین تماشاگران را قادر می‌سازد تا با هم معاشرت کرده و یکدیگر را به شکار تخم‌های عید پاک درطول دنیای مجازی دعوت کنند.

اگر علاقه‌مند به شرکت در رویداد OPPO INNO Day 2021 هستید، می‌توانید ازطریق این لینک، ثبت‌نام کرده و آواتار اختصاصی خود را نیز شکل دهید.

دیدگاه شما پیرامون رویداد ویژه فناوری اوپو و احتمال معرفی گوشی تاشو این شرکت چیست؟ آیا برای رونمایی از این دستگاه موردانتظار هیجان‌زده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی