حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی تاشو اوپو لو رفت: اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو، شایعات

گوشی‌های تاشو در سال 2021 عمدتاً به‌لطف تلاش سامسونگ با معرفی دستگاه‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ درحال رایج شدن هستند. گفته می‌شود تولیدکنندگان دیگر نیز در چند سال گذشته دستگاه‌های تاشو خود را آزمایش کرده‌اند و به‌زودی ممکن است شاهد تعدادی گوشی تاشو از سازندگان مطرح تلفن‌های هوشمند باشیم. در میان آنها، Oppo ممکن است اولین شرکتی باشد که یک دستگاه تاشو جدید را معرفی می‌کند. درحالی‌که گوشی کشویی Oppo X 2021 یک دستگاه مفهومی به‌شمار می‌رفت که در ماه ژوئن سال جاری به‌نمایش درآمد، گوشی تاشو بعدی اوپو ممکن است طراحی تاشو مشابه سری زد فولد داشته باشد. حال، مشخصات احتمالی گوشی تاشو اوپو لو رفته است که به استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از نوع IMX766 برای لنز اصلی دوربین آن اشاره می‌کند.

مشخصات گوشی تاشو اوپو

پیش از همه، لازم به یادآوری است که کمپانی اوپو پیش‌تر و در نمایشگاه MWC 2019، طرح مفهومی از گوشی تاشویی با طراحی مشابه میت ایکس هواوی را رونمایی کرده بود، اما به دلایلی آن را به‌مرحله تجاری نرسانده و گوشی تاشو شایعه‌شده جدید، با دستگاه پیشین این شرکت متفاوت است.

افشاگر مشهور چینی، Digital Chat Station، اخیرا چندین ویژگی کلیدی گوشی تاشو آینده Oppo را فاش کرده است. به گفته وی، این گوشی هوشمند به‌احتمال‌زیاد دارای صفحه‌نمایش 7.8 یا 8 اینچی با وضوح 2K بوده و طبیعتا پنل آن نیز از نوع AMOLED می‌باشد. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که این دستگاه از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی تاشو اوپو

مشخصات گوشی تاشو اوپو

ازآنجاکه انتظار می‌رود تاشوی جدید اوپو در حد یک دستگاه پرچمدار باشد، ظاهراً قدرت آن نیز توسط تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین می‌شود. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی با سنسور 32 مگاپیکسل و سنسور 50 مگاپیکسلی برای لنز اصلی دوربین از نوع IMX766 سونی است. ما پیش‌تر این حسگر تصویر را در شماری از گوشی‌های وان پلاس ازجمله در لنز اولتراواید پرچمدار این شرکت یعنی OnePlus 9 Pro و لنز اصلی پرچمدار میان‌رده‌های آن، OnePlus Nord 2، دیده بودیم. همچنین انتظار می‌رود Reno 7 آینده خود اوپو نیز از همین سنسور برای لنز اصلی دوربین خود استفاده کند.

علاوه‌بر این، گفته می‌شود که دستگاه تاشو دارای اسکنر اثرانگشت در قاب کناری دستگاه خواهد بود؛ زیرا استفاده از یک سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر ممکن است در یک تلفن تاشو مشکل‌آفرین باشد. درنهایت، گفته می‌شود که گوشی Oppo Foldable با سیستم‌عامل ColorOS برپایه اندروید 11 عرضه می‌شود. اگرچه، شایان ذکر است که اوپو اخیراً ColorOS 12 بر اساس اندروید 12 را نیز رونمایی کرده است.

اوپو رسما عرضه گوشی تاشو و تبلت خود در آینده نزدیک را تایید کرد

نظر شما راجع‌به طراحی و مشخصات احتمالی گوشی تاشو آینده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

فقط قیمتش از اپل کمتره و در سایر موارد پنج سال جلوتره

Auroro

پردارندش به اپل نمیرسه

persepolis

فکر کنم تصویر برا شیائومی باشه
تو آرشیو عکسام الان دیدم شبیه اینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی