حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو اوپو با اسم رمز “Peacock” ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

اوپو مدتی است که بر روی یک گوشی هوشمند تاشو کار می‌کند، اما این شرکت هنوز به‌طور رسمی اطلاعاتی از این دستگاه را اعلام نکرده است. تاکنون، شایعات متعددی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری گوشی تاشو اوپو در سال جاری منتشر شده و اکنون، گزارش جدیدی نشان می‌دهد که این دستگاه که با نام رمز  “Peacock” نیز شناخته می‌شود، می‌تواند ماه آینده میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود.

گوشی تاشو اوپو با اسم رمز “Peacock”

یک منبع آگاه در توییتر ادعا کرده است که گوشی هوشمند تاشو OPPO با نام رمز “Peacock” در ماه آینده عرضه خواهد شد. وی همچنین ادعا می‌کند که این شرکت یک دستگاه پیشرفته دیگر با اسم رمز «Butterfly» را دراختیار دارد که قرار است سال آینده معرفی شود.

این گزارش می‌افزاید که دستگاه تاشو از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام استفاده می‌کند درحالی‌که گوشی هوشمند “Butterfly” که اوایل سال آینده عرضه می‌شود، که احتمالا همان سری Find X4 خواهد بود، از چیپست پرچمدار معرفی‌نشده اسنپدراگون ۸۹۸ قدرت می‌گیرد.

به‌غیر از گوشی هوشمند تاشو، شرکت چینی همچنین درحال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی‌های سری OPPO Reno 7 خود است. درحالی‌که تاریخ دقیق عرضه این خانواده هنوز تأیید نشده، گوشی تاشو OPPO ممکن است در اواسط دسامبر 2021، یعنی حدود یک ماه دیگر، معرفی شود.

تیزر گوشی تاشو اوپو با اسم رمز "Peacock"

تیزر گوشی تاشو اوپو با اسم رمز “Peacock”

اخیراً گزارش شده که گوشی هوشمند تاشو اوپو دارای نمایشگر اکسید پلی کریستالی (LTPO) با دمای پایین خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که دستگاه مذکور سیستم‌عامل اندروید 12 را با رابط کاربری ColorOS 12 این شرکت را نیز اجرا می‌کند.

در بخش دوربین، اوپو تاشو می‌تواند دارای دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 باشد. درحال‌حاضر، هیچ مدرکی در مورد تعداد دوربین‌هایی که در پنل پشتی آن در دسترس خواهد بود، وجود ندارد. برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس ویدیویی، ممکن است شاهد استفاده از یک دوربین 32 مگاپیکسلی در پنل جلویی این گوشی باشیم.

انتظار می‌رود این دستگاه از طراحی تاشو به سمت داخل مانند Galaxy Z Fold 3 و Huawei Mate X2 بهره‌مند شود. همچنین گفته می‌شود که به یک پنل 8 اینچی LTPO OLED مجهز شده که رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد. پیش از این، گزارش شده بود که گوشی اوپو از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه کرده و از فناوری شارژ سریع 65 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی تاشو اوپو لو رفت: اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

نظر شما راجع‌به مشخصات و طراحی احتمالی گوشی تاشو اوپو با نام رمز Peacock چیست؟ آیا منتظر رونمایی رسمی از این دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

آفرین اوپو ، کاش محصولات بی بی کا تو ایران به صورت عمده وجود داشت تا بدون ترس از تعمیرات و قطعات بخریمشون، به خصوص که گوشی های خوشگل و خوش قیمتی داره و الان بالاترین سهم بازار گوشی رو در جهان دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی