حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسیاری از مشخصات ریلمی GT 2 Pro یک روز مانده به رونمایی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | Realme، شایعات

ریلمی فردا در نهم دسامبر (هجدهم آذر ماه) رویدادی را برگزار کرده و از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت‌ می‌خواهد اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 را پیش از موتورولا رونمایی کند. هم‌اکنون، Digital Chat Station مشخصات کلیدی ریلمی GT 2 Pro را فاش کرده است. به گفته منبع مذکور، این گوشی با دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه جدید اسنپدراگون عرضه خواهد شد.

برخلاف تصور خبری از شارژر ۱۲۵ واتی در ریلمی GT 2 Pro نیست!

گفته می‌شود Realme GT 2 Pro دارای پنل ۶.۷ اینچی AMOLED است که توسط سامسونگ ساخته شده. این نمایشگر کاملا فلت بوده و برخلاف بسیاری از پرچمداران اندرویدی هیچ انحنایی نخواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که مطابق انتظار، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در این تلفن هوشمند در دسترس است. دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

قاب پشتی میزبان سه دوربین خواهد بود. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی که احتمالاً از سنسور IMX766 سونی استفاده می‌کند. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر که برای گرفتن عکس های اولترا واید کاربرد دارد. و در نهایت یک دوربین تله فوتو که متأسفانه اطلاعاتی درباره رزولوشن سنسور استفاده شده در آن، در دست نیست.

Realme GT 2 Pro

علیرغم آنکه گزارشات قبلی به استفاده از فست شارژ ۱۲۵ واتی در این تلفن هوشمند اشاره می‌کردند، اما گزارش جدید GSMArena مدعی است که این محصول تنها از شارژر ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ریلمی بیش از یک سال است که ادعا می‌کند فست شارژ UltraDart صد و بیست و پنج واتی آنان در راه است. اما به نظر می‌رسد باز هم باید منتظر عرضه این فناوری بمانیم!

با آنکه انتظار می‌رفت Moto Edge X30 به عنوان اولین تلفن هوشمند با تراشه پرچمدار جدید کوالکام معرفی شود. اما در روز گذشته، ریلمی در اقدامی غیر منتظره پوستری را منتشر کرد که به رونمایی GT 2 Pro در روز نهم دسامبر (هجدهم آذر) اشاره می‌کند. در حال حاضر انتظار می‌رود ریلمی جی تی ۲ پرو اولین گوشی مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 باشد، که معرفی می‌شود. اما احتمالا ریلمی نخواهد توانست زودتر از موتورولا پرچمدار خود را به بازار عرضه کند. زیرا گفته می‌شود Moto Edge X30 از روز پانزدهم دسامبر (۲۴ آذر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ریلمی GT 2 Pro به عنوان اولین گوشی با تراشه پرچمدار کوالکام معرفی می‌شود!

با توجه به مشخصات فاش شده ریلمی GT 2 Pro، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

به به
فقط امیدوارم باتریش بیشتر از 5000 هزار باشه (البته بعیده این حجم)

یادش بخیر یه زمانی تعریف کردن از ریلمی تو ترنجی جرم بود :))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی