حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید موتورولا Moto Edge X30: تأیید سلفی ۶٠ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، موتورولا

موتورولا به طور جدی قصد دارد تا از اولین گوشی مجهز به تراشه تازه وارد Snapdragon 8 Gen 1 رونمایی کند. نام گوشی جدید موتورولا، Moto Edge X30 می‌باشد. تیزر جدید موتورولا Moto Edge X30، منتشر شده است که به ویژگی‌های بارزی مانند دوربین سلفی ۶٠ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی و… اشاره دارد.

تیزر موتورولا Moto Edge X30

موتورولا چندی پیش، اعلام کرد که قصد دارد در ١٨ آذر ١۴٠٠، گوشی موتورولا موتو Edge X30 را رونمایی کند.

 

تاریخ رونمایی Moto Edge X30 مشخص شد: هجدهم آذر ماه

 

به نقل از Gizmochina، به احتمال زیاد، اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 1، از سوی موتورولا و با نام Moto Edge X30 روانه بازار می‌شود. اکنون، این کمپانی زیر مجموعه لنوو، جزئیات جدیدی را از پرچمدار مرموز خود فاش کرده است.

همان طور که در پوسترهای به اشتراک گذاشته شده مشاهده می‌شود، موتو Edge X30 به طور خاص، از دوربین سلفی ۶٠ مگاپیکسلی بهره گرفته است! این اولین باری است که یک برند، از چنین حسگر تصویر پر وضوحی برای دوربین سلفی استفاده می‌کند! از سوی دیگر، ظاهراً موتورولا Moto Edge X30 دارای دو حسگر تصویر ۵٠ مگاپیکسلی نیز خواهد بود. در کنار این جفت حسگر تصویر ۵٠ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو با وضوح ٢ مگاپیکسلی نیز حضور خواهد داشت.

گوشی پرچمدار جدید موتورولا، باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی را داراست. همچنین Moto Edge X30، از شارژر ۶٨ واتی پشتیبانی خواهد کرد. دیروز این کمپانی تأیید کرده بود که ما قرار است شاهد رونمایی از موتورولا موتو Edge X30 با نمایشگر ١٠ بیتی با +HDR10 و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی باشیم. شایان ذکر است که تصاویر مختلفی از قاب جلویی این گوشی فاش شده‌اند. به طوری که حتی در تیزر جدید موتورولا Moto Edge X30، می‌توان متوجه حضور دوربین سلفی تعبیه شده در حفره نمایشگر شد.

اما TENAA قبل از این‌ها، مشخصات احتمالی این گوشی را اطلاع داده بود. به همین ترتیب، استفاده از نمایشگر ۶.۶٧ اینچی از نوع OLED در این گوشی محتمل است. حداکثر ١۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی در Moto Edge X30 حضور خواهد داشت. امکان دارد که این پرچمدار، با سیستم عامل اندروید ١١ یا ١٢ پیش فرض و رابط کاربری MyUX 3.0 ارائه شود. این کمپانی تأیید کرد که فروش عمومی Moto Edge X30، از ٢۴ آذر آغاز می‌شود.

بر اساس گزارشات، موتورولا قصد دارد تا در کنار موتورولا Edge X30، از موتورولا Edge S30 نیز به عنوان نسخه چینی Moto G200 پرده برداری کند. حتی موتورولا Edge X30 هم در آینده با نام Moto Edge 30 Ultra روانه بازار جهانی می‌شود!

نظر شما در مورد این تیزر موتورولا Moto Edge X30 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند یک انقلاب در میان پرچمداران موتورولا باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️