حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced شیائومی ۱۱ لایت 5G NE ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، شیائومی

تلفن هوشمند Xiaomi 11 Lite 5G NE در ماه سپتامبر (شهریور) و در کنار سری 11T معرفی شد. تفاوت اساسی می ۱۱ لایت با نسخه NE به کارگیری تراشه اسنپدراگون 778G به جای اسنپدراگون 780G موجود در Mi 11 Lite 5G است. ما هنوز نمی‌دانیم که عرضه این نسخه به دلیل بحران کمبود جهانی تراشه بود یا آنکه صرفا به دلیل کاهش هزنیه های تولید. در هر صورت اکنون آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای شیائومی ۱۱ لایت 5G NE در دسترس است.

آپدیت جدید شیائومی ۱۱ لایت 5G NE برای مناطق ترکیه و هند عرضه شد

در هر صورت شیائومی ۱۱ لایت و نسخه NE به جز تراشه، در سایر مشخصات فنی کاملا یکسان هستند. پس از مدت ها انتظار، سرانجام آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای شیائومی ۱۱ لایت 5G NE منتشر شده است.

این نسخه از رابط کاربری MIUI نیز مبتنی بر اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. زیرا شیائومی هیچکدام از دستگاه های خود را هنوز به اندروید ۱۲ به روزرسانی نکرده است. قرار است که MIUI 12.5 Enhanced آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI 12 باشد. گفته می‌شود که این نسخه بهترین و روان ترین تجربه از MIUI 12 را در اختیار کاربران شیائومی خواهد گذاشت.

آن‌طور که GSMArena به نقل از شیائومی مدعی می‌شود،  الگوریتم‌های جدید در MIUI 12.5 Enhanced منابع سیستم را به صورت پویا تخصیص می‌دهند و تجربه‌ای روان را تضمین می‌کنند. همچنین یک مکانیسم جدید مدیریت حافظه، استفاده از RAM را کارآمدتر می‌کند. و همچنین به کمک این رابط کاربری حافظه ذخیره سازی تلفن همراه شما، کمترین کاهش عملکرد در طول زمان را خواهد داشت.

به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced برای Xiaomi 11 Lite 5G NE در حال حاضر در کشور هند و با نسخه فریمور V12.5.4.0.RKOINXM و  در ترکیه با شماره فریمور V12.5.4.0.RKOTRXM ارائه می‌شود. طبق معمول، عرضه این آپدیت احتمالا مرحله ای خواهد بود. و چند هفته طول می‌کشد تا تمام دستگاه ها، این به روزرسانی را دریافت کنند. امیدواریم که شیائومی این آپدیت را به زودی برای منطقه اروپا نیز عرضه کند.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ١٠ نسخه جهانی ارائه شد

 

آیا شما تجربه کار با Xiaomi 11 Lite 5G NE را دارید؟ اگر کاربر این گوشی هستید آیا آپدیت مذکور را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vila

من با ۱۱لایت ان‌ای پیام رو می‌نویسم. روی گوشی نسخه ۱۲.۵ نصب بود و یه آپدیت پانصد مگابایتی چند روز پیش اومد به ۱۲.۵.۱ ارتقا داد. تفاوت محسوسی مشاهده نکردم و لااقل مشکلی هم ایجاد نشد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی