حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی Note 10S شیائومی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، ردمی

ردمی این روزها سرگرم ارائه به روزرسانی نسخه بهبود یافته MIUI 12.5 برای گوشی‌های خود است. حال، یکی از گوشی‌های پر فروش ردمی، یعنی ردمی نوت ١٠ اس به تازگی به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. در ادامه، به جزئیات آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی Note 10S می‌پردازیم.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی Note 10S ارائه شد

ردمی مدتی پیش، به روزرسانی مهمی را برای دو گوشی اقتصادی خود منتشر کرد.

 

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی نوت ٩ و ردمی نوت 9T شیائومی ارائه شد

 

به نقل از Gizmochina، این بار نوبت به ردمی نوت ١٠ اس رسیده است. ردمی نوت ١٠ اس، گوشی است که از لحاظ کلی، بین دو گوشی ردمی نوت ١٠ و ردمی نوت ١٠ پرو قرار می‌گیرد. بر خلاف دو گوشی نام برده، این دستگاه با MIUI 12.5 و اندروید ١١ پیش فرض روانه برخی از بازارها شد. حال این گوشی بالأخره آپدیت MIUI 12.5 Enhanced را دریافت کرده است.

ردمی نسخه بهبود یافته این به روزرسانی برای گوشی‌های مختلفی منتشر کرده است تا عملکرد آن‌ها را بهبود ببخشد. جدیدترین به روزرسانی نرم افزاری این میان رده،. هم اکنون با نسخه فریمور “V12.5.5.0.RKLTRXM” در منطقه ترکیه قابل دسترسی است.

با توجه به رویکرد ردمی، این به روزرسانی در روزهای آینده برای مناطق بیشتری از جمله بازار ایران منتشر خواهد شد. بنابراین، نیازی به نگرانی نیست و شما کاربران ترنجی نیز تا روزهای آینده این به روزرسانی را دریافت خواهید کرد. در صورت دریافت این به روزرسانی، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی، این موضوع را به اطلاع ما برسانید!

برای مرور مشخصات ردمی نوت ١٠ اس، این دستگاه از تراشه ١٢ نانومتری Helio G95 مدیاتک استفاده می‌کند. نمایشگر این گوشی، از نوع IPS LCD است و دارای قطر ۶.۴٣ اینچی و وضوح +Full HD می‌باشد. خبری از پشتیبانی اینترنت 5G در آن نیست. دوربین اصلی Note 10S، چهارگانه است و از سنسورهای ٢+٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، شارژر ٣٣ واتی، استاندارد IP53 و اسپیکر استریو، از دیگر مشخصات این میان رده است.

نظر شما در مورد انتشار آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای ردمی Note 10S چیست؟ آیا آن را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️