حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 بر پایه اندروید ۱۲ برای Mi 11 Lite 5G NE ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، شیائومی

چندی پیش، شیائومی آپدیت MIUI 13 و اندروید ۱۲ را برای می ۱۱ و Mi 11 Lite ارائه کرده بود. هم اکنون، این به روزرسانی نرم افزاری برای Mi 11 Lite 5G NE منتشر شده است. البته آپدیت منتشر شده برای دستگاه مذکور، در حال حاضر در مرحله آزمایشی بوده و صرفا برای کاربران Mi Pilot در دسترس است.

آپدیت MIUI 13 می ۱۱ لایت 5G NE در مرحله آزمایشی قرار دارد

بر اساس گفته های Xiaomiui، شیائومی به تازگی ارائه آپدیت MIUI 13 (مبتنی بر اندروید ۱۲) را برای می ۱۱ لایت 5G NE آغاز کرده است. همان‌طور که اشاره شد، تفاوت این آپدیت با به روزرسانی منتشر شده برای Mi 11 در آن است که صرفا به کاربران Mi Pilot  محدود شده است.

Mi 11 Lite 5G NE

به عبارت ساده تر، این به روزرسانی صرفا برای تعداد محدودی از کاربران که جزو آزمایش کنندگان آپدیت بتا هستند در دسترس قرار گرفته است. شیائومی به طور رسمی آن را Mi Pilot Testing می‌نامد. انتظار داریم که این آپدیت در روز های آینده وارد مرحله «Stable Beta» شود؛ و تعداد بیشتری از کاربران موفق به دریافت و تجربه آن شوند.

همان طور که گزارش وب‌سایت GizmoChina نیز اشاره می‌کند، اگر کاربران در مرحله Stable Beta نیز به مشکل و باگ خاصی برخورد نکنند، آپدیت MIUI 13 می ۱۱ لایت 5G NE وارد مرحله گسترده تری از عرضه به نام «Stable» خواهد شد. شیائومی به طور رسمی زمانی را برای عرضه عمومی این آپدیت اعلام نکرده است. اما انتظار می‌رود که تا یک ماه آینده، این به روزرسانی برای عموم کاربران عرضه شود.

شیائومی ١١ لایت NE معرفی شد: همان Mi 11 Lite 5G با Snapdragon 778G!

به طور خلاصه، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که کاربران شیائومی ۱۱ لایت 5G NE در یک ماه آینده از آخرین نسخه MIUI و اندروید بهره مند شوند. البته اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و باگ خاصی وجود نداشته باشد.

نظر شما چیست؟ اگر کاربران گوشی های هوشمند شیائومی هستید، آیا موفق به دریافت آپدیت MIUI 13 شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی