حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 14 شیائومی ۱۱ لایت NE 5G رسما ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، شیائومی

گوشی شیائومی ۱۱ لایت NE 5G یکی از موبایل‌های محبوب در بازار ایران محسوب می‌شود. هر چند که این روزها منتظر جانشینِ جانشین‌ش هستیم و همین یعنی عمری از آن می‌گذرد اما برای کاربران آن خبر خوبی داریم. به تازگی آپدیت MIUI 14 شیائومی ۱۱ لایت NE 5G رسما ارائه شده است.

آپدیت MIUI 14 شیائومی ۱۱ لایت NE 5G

این آپدیت پیش از این در برخی بازارها عرضه شده و حالا عرضه جهانی آن گسترده‌تر می‌شود. جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری این گوشی، مبتنی بر اندروید ۱۳ است. بنابراین، دو به‌روزرسانی از سه به‌روزرسانی اندروید وعده داده شده را دریافت کرده است.

به گفته شیائومی، به‌روزرسانی MIUI 14 برای Xiaomi 11 Lite NE 5G در هند با ورژن V14.0.3.0.TKOINXM ارائه می‌شود. به روز رسانی سیستم به صورت OTA به کاربران ارائه می شود.

مانند هر به روز رسانی نرم افزار دیگری، این آپدیت هم به صورت دسته ای عرضه می شود. بنابراین، در حال حاضر به تعداد معدودی از کاربران محدود است. انتظار داریم همه کاربران در روزهای آینده به این آپدیت دسترسی پیدا کنند.

شیائومی 11 لایت NE 5G در نیمه دوم سال 2021 عرضه شد. این گوشی با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 معرفی و بعداً در سه ماهه اول سال 2022 به MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 به روز شد.

طبق سیاست رسمی به‌روزرسانی شیائومی، این محصول تا سال 2025 یک به‌روزرسانی اندروید دیگر یعنی اندروید 14 را در کنار به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت خواهد کرد. به‌روزرسانی بزرگ بعدی احتمالاً در سال 2024 یا اواخر سال 2023 منتشر خواهد شد.

برای یادآوری باید بگویم که سخت افزار شیائومی 11 Lite NE 5G برای چند سال آینده و یک استفاده معمولی مناسب است. تراشه Snapdragon 778G، رم LPDDR4x، حافظه UFS 2.2، صفحه نمایش 6.55 اینچی 10 بیتی FHD+ با رفرش ریت 90Hz AMOLED، باتری 4250 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 33 واتی و غیره را از جمله دلگرمی‌های ویژه این دستگاه است.

نظر شما چیست؟ از عملکرد ارائه آپدیت شیائومی راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

دستشون درد نکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)