حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه نهایی MIUI 13 آماده انتشار بوده و همراه با سری شیائومی ۱۲ ارائه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی

به‌تازگی یک توسعه‌دهنده فاش کرده که نسخه نهایی و پایدار MIUI 13 با شماره V13.0.1.0.SLBCNXM از سوی شیائومی آماده شده است. این بدان معناست که رابط‌کاربری جدید به‌احتمال فراوان در همان رویداد معرفی گوشی‌های سری Xiaomi 12 در اواخر این ماه به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد. بنابراین، پرچمداران جدید شیائومی اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که نسخه تازه MIUI را دریافت می‌کنند.

نسخه نهایی MIUI 13

توسعه‌دهنده مشهور، KacperSkrzypek، اخیرا دریافته است که MIUI 13 دارای دو نسخه می‌باشد؛ یکی مبتنی‌بر شخصی‌سازی عمیق اندروید 11 و دیگری براساس سفارشی‌سازی عمیق اندروید 12. MIUI 13 مبتنی‌بر سفارشی‌سازی عمیق اندروید 12 برای Xiaomi MIX 4 ،Xiaomi 11 Ultra و Xiaomi 11 در دسترس خواهد بود. Redmi K40 Pro و سایر پرچم‌داران رده‌بالای عرضه‌شده در سال جاری نیز MIUI 13 را در اسرع وقت دریافت می‌کنند.

بیلدهای به‌نمایش درآمده، مخصوص نسخه چینی این گوشی‌ها بوده، اما نسخه جهانی نیز احتمالاً این مراحل را دنبال خواهد کرد.

نسخه نهایی MIUI 13

نسخه نهایی MIUI 13

رابط‌کاربری MIUI 13 همچنین قابلیت‌های سازگاری بین‌پلتفرمی را بیش از پیش تقویت می‌کند. اولین محصول بین‌پلتفرمی یعنی +MIUI، پیوند مهمی برای MIUI به‌منظور برقراری ارتباط یکپارچه بین سیستم‌‌عامل‌های اندروید و ویندوز ارائه می‌کند. MIUI 13 همچنین اتصال بین تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌ها را تقویت کرده و قابلیت‌های شگفت‌انگیز جدیدی را به‌همراه خواهد داشت. البته انتظار می‌رود که این رابط‌کاربری همچنان بروزرسانی‌های منظم مانند طراحی جدید و بهبود تجربه روان در آن را به‌همراه داشته باشد.

به‌یاد بیاورید که رابط‌کاربری MIUI 12 درهنگام انتشار، بسیار مشکل‌ساز بوده و این شرکت مجبور شد با هزاران باگ گزارش‌شده در آن مقابله کند. درواقع، شیائومی مجبور شد نسخه بهبودیافته MIUI 12.5 را منتشر کرده تا با تمرکز بر روی پایداری، اکثر باگ‌های آن را رفع کند. امیدواریم با تجربه نسخه‌های گذشته، شیائومی به ارائه نسخه ۱۳ از رابط‌کاربری اختصاصی خود با بهبودهای عملکردی و پایداری بالا بپردازد. علی‌رغم مشکلات MIUI، این رابط‌کاربری همچنان یکی از بهترین پوسته‌های اندرویدی درمیان تولیدکنندگان چینی است. به گفته لی جون، مدیرعامل شیائومی، “این شرکت تمام تلاش خود را برای بهبود MIUI می‌کند و این رابط‌کاربری قطعاً بهتر خواهد شد.”

نظر شما درباره آماده‌شدن نسخه نهایی MIUI 13 و انتشار آن به‌همراه پرچمداران جدید شیائومی ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ghskshhjdxnux

آخه آدم اسکای که هیچ چیزی از تکنولوژی نمیدونی مگه می یو آی سیستم عامله.
یه برو بخون مطالب رو بعد بیا اینجا چیز شعر بنویس.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی