حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری MIUI 13 به گفته یکی از مدیران شیائومی به زودی رونمایی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، اخبار، شیائومی

رابط کاربری MIUI، یک محصول نرم افزاری معروف و شناخته شده از شیائومی است. این رابط کاربری، به صورت اختصاصی بر روی گوشی‌های شیائومی و زیر مجموعه‌هایش اجرا می‌شود. به گفته یکی از مدیران شیائومی یعنی لو ویبینگ، رابط کاربری MIUI 13 شیائومی به زودی از خواهد رسید. اما او دقیقاً از چه جزئیاتی صحبت کرده است؟

ما به زمان رابط کاربری MIUI 13 شیائومی بسیار نزدیک هستیم

پیش‌تر گفتیم که MIUI 13 در آینده‌ای نزدیک با امکانات زیادی ارائه می‌شود.

 

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی با سیل تغییرات به زودی معرفی می‌شود

 

به نقل از GizChina، چندی پیش شیائومی رسماً لیست سومین دسته به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced را برای گوشی‌های خود منتشر کرد. اگر ارائه آپدیت به دستگاه‌های این لیست به طور پیوسته و منظم پیش برود، تا پایان سال شاهد ارائه آن خواهیم بود. بر اساس گزارشات، MIUI 12.5 Enhanced تأثیر مثبت و بهبودهای مهمی در عملکرد دستگاه دارد. اما نسل جدید MIUI چه می‌شود؟

خب، شب گذشته لو ویبینگ، یکی از شرکای گروه فناوری شیائومی و مدیر کل برند Redmi، از شبکه مجازی Weibo اعلام کرد که رابط کاربری MIUI 13 شیائومی به زودی ارائه می‌شود. او در واقع این پست را منتشر کرد:

رابط کاربری MIUI 12.5 اینجاست. اما آیا MIUI 1x می‌تواند خیلی دور باشد؟

علاوه بر این اشاره لو ویبینگ به MIUI 13، منابع نزدیک به شیائومی نیز تاریخ ارائه این نسل را تأیید کردند و گفتند که رابط کاربری MIUI 13، پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود. همچنین این نسل از MIUI، تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد. در واقع MIUI 13 قرار است بر پایه سیستم عامل اندروید ١١ و اندروید ١٢ ارائه می‌شود.

چند ماه قبل، لی جون که مدیر عامل شیائومی است اعلام کرد که رابط کاربری MIUI 13 تا پایان سال ٢٠٢١ میلادی معرفی می‌شود. او امیدوار بود تا بتواند انتظارات کاربران از این نسل را برآورده کند. سال گذشته، شیائومی خانواده رابط کاربری MIUI 12 را به ارمغان آورد. از مهم‌ترین تغییرات این نسل، می‌توان به تغییرات محسوس در انیمیشن‌ها و ارتقاء بخش حریم خصوصی اشاره کرد. تمام این‌ها، سبب شدند تا MIUI 12 بتواند حرف‌های زیادی در برابر رقبا داشته باشد. اما در این بین، MIUI 12 با مشکلاتی در بخش عملکرد و باگ‌های زیادی همراه بود. اما نسخه بهبود یافته آن در حال عرضه برای دستگاه‌های واجد شرایط است. MIUI 13 نیز می‌تواند نویدی برای پایان مشکلات عملکرد MIUI باشد.

نظر شما در مورد تاریخ احتمالی ارائه رابط کاربری MIUI 13 از Xiaomi چیست؟ آیا منتظر MIUI 13 هستید؟ در نظر شما، آیا بالأخره Xiaomi می‌تواند با ارائه MIUI 13، به مشکلات رابط کاربری اختصاصی خود پایان دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

پرایراد ترین و شلوغ ترین رابط کاربریه … ولی خب امکاناتش زیاده انصافا
امیدوارم بتونه روون تر با مدیریت رم بهتر و بدون مشکل بشه

ᴀ ᴛ ʟ ᴀ ɴ ᴛ ɪ ᴄ

موافقم
واقعا سنگین شده و اصلا چیزی به اسم مدیریت رم نداره
جدیدا هم ك تو اندروید ۱۱ میوآی ۱۲.۰.۲ جسچر برای لانچر رو برداشت اعصاب همه رو خورد کرد
خیلی از گوشیای پایین ردشم امکاناتی ك تبلیغ میکنه رو‌نداره اکثرا واسه سری می میذاره

m.b

“ترین‌” یعنی حداقل 5 رابط کاربری معروف رو شخم زده باشید… در غیر این صورت به‌”ترین” کار سکوته…✌🏻👌🏻

V800B

بد ترین رابط کاربری ممکن
این ترین ک اشاره شدع بهش
بهترین کلمه ک میشه بهش چبسوند بد هست
یعنی من ب هرکسی گفتم شیا بخر پشیمونه جز سری پرچمدارش ک سخت افرار جور سنگینی رابط ب دوش میکشه

matin19king

بهترین رابط کاربری
شاید باگ داشته باشه ولی سرعتش فوق العاده ست گوشی من x3 pro هستش اصلا باگ یا لگ ندیدم تا حالا از گوشی ،ولی سرعتش فوق العاده هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️