حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ با نمایشگر خمیده و بلندگو استریو همسان معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی درحال آماده شدن برای معرفی گوشی پرچمدار جدید خود، شیائومی 12 می‌باشد. طبق انتظارات، این دستگاه قرار است ماه آینده میلادی عرضه شود؛ اما پیش از عرضه، یک منبع آگاه جزئیاتی را در مورد گوشی هوشمند آینده شرکت چینی فاش کرده است. به گفته این افشاگر، شیائومی ۱۲ از نمایشگر خمیده بهره برده و به بلندگو استریو همسان در بالا و پایین خود مجهز خواهد شد.

نمایشگر خمیده و بلندگو همسان شیائومی ۱۲

بر اساس اطلاعات افشاگر مشهور چینی، Digital Chat Station، در حساب Weibo خود که اولین بار توسط SparrowNews مشاهده شده است، نسل بعدی گوشی هوشمند ممتاز شیائومی، دارای دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) به‌همراه لنز اولتراواید و لنز ماکرو می‌باشد. علاوه‌بر این، وی اضافه می‌کند که نمایشگر خمیده در دو طرف، به استاندارد پرچمداران شیائومی ۱۲ تبدیل خواهد شد. منبع اطلاعات همچنین ادعا کرده که سری 12 با طراحی متقارن بلندگوی استریو وارد بازار خواهد شد.

نمایشگر خمیده و بلندگو همسان شیائومی ۱۲

نمایشگر خمیده و بلندگو همسان شیائومی ۱۲

به‌عبارت‌دیگر، می‌توان انتظار یک سیستم بلندگوی استریو دوگانه را داشت. نسل آخر پرچمداران شیائومی، یعنی سری می ۱۱ نیز دارای طراحی دوگانه بلندگو بود، اگرچه بلندگوهای استریو طراحی نامتقارن داشتند. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که توسط افشاگر چینی به‌اشتراک گذاشته شده است. اما ازآنجایی‌که هنوز یک گزارش تأیید نشده می‌باشد، توصیه ما اینست که آن را با کمی شک و تردید بنگرید.

طبق گزارشات پیشین، این شرکت درحال کار بر روی مدل 12X پرچمدار آینده خود نیز می‌باشد. درحالی‌که انتظار می‌رود 12X دارای تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام باشد، مدل پریمیوم آن قرار است یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی باشد که از نسل بعدی پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برد.

طبق شنیده‌ها، این سری قرار است در اوایل سال آینده و یا چند هفته دیگر و تا پیش از پایان سال جاری، به‌صورت رسمی در چین معرفی شود.

دیدگاه شما پیرامون نمایشگر خمیده و بلندگوهای همسان شیائومی ۱۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

ببخشید اسپم
چیکار کنم موقع بازی مثل پی سی گوشیم نشون بده همون لحظه چند فریم میگیرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی