حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت 11T شیائومی رسماً معرفی شد: همان نسخه جهانی Redmi Note 11 5G

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

ردمی، زیر مجموعه‌ای شناخته شده از کمپانی چینی شیائومی است. این زیر مجموعه، نسل‌های مختلف سری Note خود را طی سال‌های گذشته عرضه کرده است. جدیدترین گوشی ردمی، ردمی نوت 11T نام دارد. در واقع این گوشی، نسخه جهانی Redmi Note 11 که در چین معرفی شده بود، محسوب می‌شود.

مشخصات فنی و قیمت ردمی نوت 11T

ردمی چندی پیش اعلام کرد که روز رونمایی از Redmi Note 11T، ٩ آذر ١۴٠٠ است.

 

تاریخ رونمایی ردمی Note 11T مشخص شد: ٩ آذر ١۴٠٠ به عنوان نسخه جهانی

 

در نهایت، این روز فرا رسید. به گزارش Gizmochina، ردمی Note 11T امروز به عنوان جانشین Redmi Note 10T در هند معرفی شد. نکته جالب توجه، این است که تنها چند ماه از رونمایی سری Redmi Note 10 گذشته است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، Redmi Note 11T در بخش‌هایی مانند دوربین، تراشه و سرعت شارژ نسبت به قبل پیشرفت داشته است.

برای مرور مشخصات این گوشی، ردمی نوت 11T از نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با رفرش ریت ٩٠ هرتزی و وضوح +Full HD بهره می‌برد. نرخ حساسیت لمسی ٢۴٠ هرتزی، محافظ نمایشگر گوریلا گلس و حفره نمایشگر مرکزی، از دیگر مشخصات نمایشگر Redmi Note 11T هستند. دوربین اصلی سه گانه این گوشی، شامل سه سنسور ٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی با سنسور اصلی ISOCELL JN1 سامسونگ می‌شود. دوربین سلفی تکی هم وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد.

قلب تپنده گوشی جدید ردمی، Dimensity 810 است. این تراشه، برای اولین بار در گوشی Realme 8s به کار گرفته شده بود. همچنین ردمی ۴، ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 را برای این گوشی در نظر گرفته است. همچنین این دستگاه، به صورت پیش فرض مجهز به اندروید ١١ و رابط کاربری MIUI 12.5 است. برای کارکرد بهبود یافته، ردمی حداکثر ۴ گیگابایت ویژگی حافظه رم مجازی را در این دستگاه تعبیه کرده است.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

منبع تأمین انرژی، Redmi Note 11T، باتری با ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی است. همچنین این باتری برای شارژ شدن، از شارژری با توان ٣٣ وات پشتیبانی می‌کند. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون به طور همزمان در این گوشی حضور دارند. جنس فریم Redmi Note 11T، از پلاستیک است. از دیگر ویژگی‌های این میان رده جدید ردمی، می‌توان به Wi-Fi 6، بلوتوث نسخه ۵.١، فرستنده مادون قرمز، موتور ویبره X-axis و حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم اشاره کرد.

اما این تمام ماجرا نیست. ردمی Note 11T 5G هم اکنون در بازار چین با نام Redmi Note 11 5G موجود است. همچنین پوکو قبل از این، نسخه ری-برند شده Redmi Note 11 را با نام Poco M4 Pro 5G معرفی کرده بود. از سوی دیگر، طراحی Poco M4 Pro 5G با این گوشی تا حدودی متمایز است. در نهایت، نوبت به قیمت ردمی نوت 11T می‌رسد. ردمی برای عرضه این گوشی، چند جشنواره تخفیف ویژه را نیز برگزار کرده است تا قیمت نهایی این گوشی برای مشتریان کاهش بیابد. برچسب قیمتی نسخه‌های مختلف Redmi Note 11T، به شرح زیر می‌با‌شد:

– ۴/۶۴ گیگابایتی: ١۶,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٢٢۶ دلار آمریکا)

– ۶/١٢٨ گیگابایتی: ١٧,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٢٣٩ دلار آمریکا)

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ١٩,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٢۶۶ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد گوشی Redmi Note 11T نیست؟ آیا ارزش خرید این گوشی به قدری بوده است که بتواند نظر شما را به خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️