حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی Redmi Note 11T Pro و +11T Pro مشخص شد: 3 خرداد 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

مدت‌هاست که شایعه شده بود شیائومی قصد دارد با معرفی سری Redmi Note 11T، خانواده گوشی‌های هوشمند میان‌رده خود را به‌روز کند. حال این شرکت، رسما اعلام کرد که قرار است سری شیائومی Redmi Note 11T را شامل دو عضو با نام‌های Redmi Note 11T Pro و +Redmi Note 11T Pro در تاریخ 3 خرداد 1401 به‌صورت رسمی معرفی کند.

شیائومی Redmi Note 11T Pro

صبح امروز، Redmi به‌عنوان برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرد که Redmi Note 11T جدید در تاریخ 24 می (سه‌شنبه آینده) معرفی خواهد شد. این شرکت از شعار “Performance Little King Kong” برای گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی خود استفاده می‌کند که همچنین دارای صفحه‌نمایش LCD نیز است.

علاوه‌بر این، مسئولان این شرکت پوستر این گوشی را نیز منتشر کرده‌اند که در آن می‌توان نمای پشتی نسخه رده‌بالای +Redmi Note 11T Pro را مشاهده کرد. به‌نظر می‌رسد طراحی ماژول دوربین این خانواده از گوشی‌های هوشمند سری V ریلمی الهام گرفته شده است که دارای یک دوربین سه‌گانه با دو ماژول بزرگ و یک ماژول کوچک‌تر است که در زیر آن فلاش LED قرار دارد.

با توجه به پوستر رسمی، می‌توان انتظار داشت که سه مدل در این مجموعه وجود داشته باشد: Redmi Note 11T ،Note 11T Pro و +Note 11T Pro. با توجه به مشخصات موردانتظار، به‌نظر می‌رسد که سری Redmi Note 11T در گروه میان‌رده پرمیوم دسته‌بندی شوند.

شیائومی Redmi Note 11T Pro

شیائومی Redmi Note 11T Pro

پیش از این، نسخه‌های Pro و +Pro در گواهی MIIT ذکر شده بودند که ازطریق آن مشخص شد که این مدل‌ها به‌ترتیب از باتری‌های 4980 و 4300 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برند. علاوه‌بر این، اندازه صفحه‌نمایش آن‌ها نیز 6.6 اینچ بوده و ابعاد کلی این دستگاه‌ها 163.64×74.29×8.8 میلی‌متر می‌باشد.

همچنین مشخص شده است که این سری از راه‌حل شارژ دوگانه استفاده خواهد کرد؛ شامل شارژ سریع 67 واتی با باتری بزرگ‌تر و شارژ فوق‌سریع 120 واتی با باتری کوچک‌تر از مدل قبل. همچنین نسخه رده‌بالا با 8 + 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود.

با توجه به مشخصات دیگر مانند چیپست و صفحه‌نمایش، گزارش شده است که کل این مجموعه از تراشه Mediatek قدرت می‌گیرد و دارای صفحه‌نمایش با وضوح و رفرش‌ریت بالا نیز است؛ به‌طوری‌که انتظار می‌رود +Redmi Note11T Pro از رفرش‌ریت 144 هرتز پشتیبانی کند.

با نزدیک‌شدن به زمان معرفی رسمی این دستگاه‌ها، انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری از آن‌ها از سوی مسئولین این برند به‌بیرون درز کند.

دیدگاه شما پیرامون معرفی سری جدید شیائومی شیائومی Redmi Note 11T Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی