حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو Oppo احتمالا Find N 5G نام دارد؛ گوشی تاشو هواوی هم در حال تولید است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، شایعات، هواوی

اوپو یک شرکت چینی است که همواره با نوآوری و تولید محصولات خاص، همچون Find X شناخته می‌شود. همانطور که می‌دانید در یکی دو سال اخیر تب و تاب ساخت گوشی تاشو به شدت بالا رفته و حالا خبری درباره گوشی تاشو Oppo و هواوی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی تاشو Oppo چه نام دارد؟ Find N 5G یا …؟

همانطور که می‌دانید، تولید کنندگان گوشی‌های تاشو، دائما در حال دست و پنجه نرم کردن با شرایط و مشکلات مختلف هستند. نه تنها این فناوری هنوز به بلوغ کافی نرسیده است، بلکه از سوی دیگر بسیار گران قیمت است. افزایش تب و تاب تولید محصولات تاشو برای بازار جهانی، با وجود شرایط اقتصادی نامناسب دنیا، مشکلات زیادی به همراه دارد. با این وجود، شرکت سامسونگ با موفقیت خود در این زمینه ثابت کرده است که اگر در تولید محصولات تاشو و شیوه قیمت گذاری خود به اندازه کافی جسور باشید، گوشی‌های تاشو می‌تواند موفقیت زیادی به همراه داشته باشند.

طرح مفهومی گوشی تاشو اوپو با چند مقطع قابل تاشدن

گوشی تاشو اوپو با اسم رمز “Peacock” ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد

با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر می‌رسد که بازار گوشی‌های تاشو در آستانه یک توسعه بزرگ است. به گفته منابع صنعتی، Oppo مدتی است که روی اولین گوشی تاشو خود کار می‌کند. در این زمینه منابع مختلف شایعات بسیاری را مطرح کرده‌اند. در یک مورد جدید و مهم، یک افشاگر معتبر به نام Digital Chat Station اخیرا چند پست جالب در Weibo به اشتراک گذاشته است. اولین مورد به عنوان تصویری از یک دستگاه مرموز به نام Oppo Find N 5G برچسب گذاری شده است.

اولین گوشی تاشو اوپو ماه آینده معرفی خواهد شد

مشخصات گوشی تاشو اوپو پیش از معرفی رسمی آن لو رفت

این پست حاوی اشاره‌ای به سری گوشی‌های فراموش شده Oppo N و عکسی از محصولی است که به نظر می‌رسد Oppo N3 است. دستگاهی بسیار عجیب که در سال‌های مابین 2014 و 2015 دوربین اصلی خود را بر روی یک پلتفرم موتوری چرخان قرار داده بود تا بتواند هم به به عنوان یک دوربین سلفی و هم به عنوان دوربین اصلی (و شاید برای گرفتن چند پانورامای جذاب) عمل کند.

گوشی تاشو Oppo

ویژگی نوآورانه شرکت Oppo را در Oppo Find N 5G خواهیم دید

به نظر می‌رسد پست دوم مربوط به گوشی مرموز Oppo Find N 5G است که هم به نمایشگر تاشو آن و هم به راهی برای استفاده از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 برای دوربین سلفی اشاره شده است. چنین چیزی قطعا روی یک گوشی تاشو غیر قابل تصور نیست. در این پست همچنین اشاره ای به Xiaomi Mi 11 Ultra وجود دارد که از طریق یک صفحه نمایش کوچک در پشت، تصاویر سلفی را با دوربین اصلی ذخیره می‌کند. شاید Oppo Find N 5G صفحه نمایش کوچکی داشته باشد، زیرا اکثر منابع معتقد هستند که فرم این دستگاه به صورت تاشو داخلی خواهد بود.

نگاهی به گوشی تاشو اوپو در حق اختراع این برند

مشخصات گوشی تاشو اوپو لو رفت: اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

برند Find قطعا ویژگی‌های موجود در پرچمداران را ارائه می‌کند، بنابراین وجود آن را از Oppo رد نمی‌کنیم. البته باز هم باید توجه داشته باشیم که برخی از پتنت‌های اخیر دستگاه‌های تاشو این شرکت شامل مواردی مانند دوربین پاپ‌آپ و همچنین بدنه تاشوی عجیب و غریب با صفحه‌نمایش رو به بیرون و نوار دوربینی است که به نوعی یادآور گوشی Oppo N3 مذکور است.

منبع دیگری ادعا می‌کند که گوشی تاشو Oppo دارای صفحه نمایشی مابین 7.8 تا 8 اینچی از نوع OLED و با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز است. ظاهرا این محصول هم اکنون در چرخه توسعه و تولید است. زیرا واحدهای این شرکت در حال حاضر از طریق کانال‌های داخلی، برای اهداف آموزشی کارکنان با فروشگاه‌ها ارتباط دارند. این موضوع ممکن است به معنای معرفی و عرضه قریب الوقوع این دستگاه باشد.

گوشی تاشو Oppo

آیا گوشی تاشو هواوی در دست تولید است؟

اخباری در مورد هواوی وجود دارد که قطعا کمتر از سایر رقبا مشاهده شده است. این خبر مربوط به جلسه اخیر سرمایه گذاران شرکتی به نام Zhaoli Technology است. در این جلسه فاش شده است این شرکت تولید انبوه یک لولای جدید گوشی‌های هوشمند تاشو را برای یک مشتری بزرگ آغاز کرده است. این تولید کننده نام مشتری خود را مشخص نکرده است، اما تحلیلگران صنعتی معتقدند که این مشتری، شرکت هواوی است.

گوشی تاشو

با این حال، چیزی که Zhaoli Technology به آن اشاره کرده است، این موضوع بوده است که طراحی جدید ظاهرا خیلی پیچیده نیست. پس حاشیه سود بیشتری را برای خود دستگاه ایجاد می‌کند. پیشرفتی که حتی شرکتی در مقیاس هواوی به شدت به آن نیاز دارد تا یک دستگاه تاشو را در آینده به صورت قابل دوام و موفق تولید کند.

هواوی Mate X Rollable نام گوشی تاشو آینده این شرکت با نمایشگر کشویی می‌باشد

نسل آینده گوشی تاشو هواوی احتمالا در نیمه دوم زمستان ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد

 

gsmarena می‌گوید تمام اطلاعاتی که با شایعات قبلی مرتبط است، این بوده که هواوی قطعا روی یک تلفن تاشو مقرون به صرفه کار می‌کند. اگر همه چیز مطابق اطلاعات منتشر شده پیش برود، ممکن است در آستانه توسعه بزرگی برای بازار نمایشگرهای تاشو باشیم. این موضوع می‌تواند بخش برتر، سطح بالا و ویژه این صنعت را متزلزل کند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا هواوی و اوپو محصولات تاشو جدید خود را معرفی خواهند کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان