حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی گوشی تاشو اوپو با چند مقطع قابل تاشدن

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اوپو، کانسپت

سازندگان گوشی های هوشمند جهش های جسورانه ای دارند و فرم فکتور تاشو را به توجه اصلی توسعه تبدیل می کنند. در حالی که سامسونگ و هواوی منابع قابل توجهی را برای ایجاد این امکان جمع کرده اند، اما به نظر نمی رسد دیگران جاه طلبی های مشابه آن ها داشته باشند. طرح مفهومی گوشی تاشو اوپو با چند مقطع قابل تاشدن، طرحی است که گوشی های تاشوی تا کنون ارایه شده، خجالت آور به نظر می رسند.

طرح مفهومی گوشی تاشو اوپو

خوشبختانه، اوپو و جدیدترین طرح مفهومی گوشی هوشمند تاشو این برند می تواند امید بیشتری به آینده گوشی های تاشو ارایه کند. شرکت OPPO با همکاری Studio Design ژاپنی Nendo برای امکان پذیر ساختن این گوشی هوشمند مفهومی همکاری کردند

اوپو عنوان کرده است که جدیدترین طرح گوشی تاشو این شرکت به ۳ مرحله تاشدن مجهز است که اولین نمونه در صنعت است. وقتی گوشی تا می شود، گوشی کاملا جمع و جور می شود تا حدی که می تواند به راحتی در جیب شما جای بگیرد تا بعداً استفاده شود.

گوشی تاشو اوپو

گوشی تاشو اوپو

وقتی کاملا باز شد، این گوشی دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است که به طور قابل توجهی بلند است و فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار تا محتوای بیشتری برای مشاهده به کاربر ارائه می دهد.

کانسپت سه لا اوپو با یک بار تا شدن ۴۰ میلی متر از صفحه نمایش را نشان می دهد، جزئیات ساده ای مانند اطلاعات اولیه، نوتیفیکیشن ها و سایر جزئیات مهم را برای کاربر فراهم می کند، اما ساده به نظر می رسد و با عادات تعامل روزانه در بقیه صفحه تداخل ندارد.

قسمت بعدی ۸۰ میلی متر از تلفن هوشمند است که می تواند برای گرفتن عکس استفاده شود. سرانجام، شما باید کل صفحه نمایش ۷ اینچی را داشته باشید تا پس از باز شدن کامل دستگاه، با آن بازی کنید. همچنین این به کاربردهایی مانند مشاهده یادداشت طولانی یا دو نرم افزار در کنار هم کمک می کند.

شایعه شده است که اوپو نسخه اختصاصی گوشی هوشمند تاشو را در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد کرد. در حالی که این جدیدترین گوشی هوشمند با صفحه نمایش سه لا، فقط یک طرح مفهومی است، اما تصورش فرصت های زیادی را برای تولیدکنندگان گوشی های هوشمند ایجاد می کند.

به احتمال زیاد، نمونه تجاری این کانسپت تا سال 2021 تولید نمی شوند، اما برندهایی مانند سامسونگ ممکن است منابع بیشتری را در ساخت یک دستگاه مشابه به این واقعیت سرمایه گذاری کنند.

علاوه بر تلفن های هوشمند تاشو، ممکن است گوشی های رول شونده نیز سال آینده امکان پذیر شوند، بنابراین سال ۲۰۲۱ می توان هیجان زد. در مورد طرح مفهومی گوشی تاشو ۳ لا اوپو چه نظری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

3 لایه تاشو به چه دردی میخوره همون 2 تا کافیه.

خیلی تاشو هم چرنده دیگه…

Mahdi

نمکشو کم کن اوپو

ali karimi

سلام، بقول دوستان دیگه تا 3لایه تاشدن بدرد نمیخوره که، همون تاشو معمول خودمون بهتره فقط بکاری کنن که لولاش به این راحتی ها خراب نشه و چندین چندسال کار کنه، حالا طراحی های بعدیش مثل دوربینو اینطور چیزهاشو کاری ندارم فقط بیشتر روی لولاش کار کنن که البته این موضوع به مرور زمان و با پیشرفت علم انجام میشه

Milad7

این هم جالب به نظر میرسه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)