حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل آینده گوشی تاشو هواوی احتمالا در نیمه دوم زمستان ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی قبلاً چند گوشی هوشمند تاشو از جمله میت ایکس، میت ایکس اس و میت ایکس ۲ را به بازار عرضه کرده است. اکنون، این غول فناوری مستقر در چین در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی هوشمند تاشو جدید است. گوشی تاشو هواوی احتمالا در اواخر بهمن یا اوایل اسفند ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد.

گوشی تاشو جدیدی از هواوی در راه است

اکنون، انتظار می‌رود که هواوی در آینده ای نزدیک جانشین جدید گوشی های هوشمند تاشو خود را معرفی کند. گزارش جدیدی که از Digital Chat Station منتشر شده است، ادعا می‌کند که این شرکت از بازه زمانی معمول خود برای معرفی گوشی هوشمند تاشو سری میت X در ماه فوریه (اواخر بهمن یا اوایل اسفند) پیروی خواهد کرد.

بنابراین، نسل بعدی دستگاه تاشو این شرکت در ماه فوریه سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. احتمالا رویداد معرفی این دستگاه همراه با سری پرچمدار Mate 50 باشد. این سری از پرچمداران هواوی با تاخیر قابل توجهی رونمایی خواهند شد.

همچنین گزارشی از GizmoChina ادعا می‌کند که این شرکت در حال آزمایش سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و صفحه نمایش OLED برای نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو خود است. انتظار می‌رود این گوشی دارای فناوری POL-LESS OLED باشد که توسط Samsung Display توسعه داده شده است. این فناوری می‌تواند میزان حداکثر روشنایی نمایشگر را بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهد.

Galaxy Z Flip 3

اگر شایعات را باور کنیم، هواوی در حال کار بر روی گوشی هوشمند تاشو دیگری است که با طراحی شبیه به Galaxy Z Flip3 سامسونگ عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این گوشی که احتمالا هواوی Mate V نام‌ خواهد داشت، از تراشه HiSilicon Kirin 9000 خود این شرکت بهره می‌برد و از شبکه اینترنت 5G نیز محروم خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی تاشو هواوی Mate V (البته این نام به صورت رسمی هنوز تایید نشده است) تا پایان سال جاری میلادی رونمایی شود. این دستگاه پس از عرضه، رقیبی برای سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ خواهد بود.

سری هواوی Mate 50 با Kirin 9000 5G و Snapdragon 898 4G عرضه می‌شود

به غیر از هوآوی، چند تولیدکننده دیگر مستقر در چین هستند که روی گوشی‌های هوشمند تاشوی خودشان کار می‌کنند. شایعه شده بود که این گوشی های هوشمند در سال جاری میلادی رونمایی خواهند شد. از جمله این برند ها می‌توان به شیائومی، اوپو و ویوو اشاره کرد. البته شیائومی قبلا از گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرده بود، اما انتظار می‌رود که گوشی تاشو جدید دیگری از این شرکت به زودی معرفی شود.

آیا گوشی های تاشو جدید هواوی توان رقابت با رقیب کره ای خود را دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی