حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی تاشو اوپو ماه آینده معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

مدت‌ها شایعه شده بود که اوپو درحال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو است و تا جایی که اطلاع داریم، قرار بود این گوشی در سال جاری روانه بازار شود. حال، به‌تازگی گزارش شده که اوپو درحال کار بر روی اولین گوشی تاشو خود بوده و به گفته یک افشاگر چینی، زمان معرفی این گوشی، ماه نوامبر خواهد بود. درحالی‌که شایعات پیشین برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را بیان می‌کردند؛ با این حال، هنوز معلوم نیست که آیا OPPO Fold نام خواهد گرفت یا نام دیگری به آن اختصاص می‌یابد.

زمان معرفی اولین گوشی تاشو اوپو

انتظار می‌رود گوشی تاشو اوپو دارای طراحی تاشونده به سمت داخل مانند Galaxy Z Fold 3 و Huawei Mate X2 باشد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه به یک پنل 8 اینچی LTPO OLED مجهز شده و رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد که احتمالا به این معنی است که توسط سامسونگ تولید خواهد شد. اوپو فولد به‌احتمال زیاد از تراشه پرچمدار حال‌حاضر موبایل یعنی اسنپدراگون 888 قدرت می‌گیرد.

اوایل این ماه گزارش شد که گوشی تاشو اوپو به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه با ColorOS 12 به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده عرضه شود، اما مشخص نیست که آیا اندروید 12 را با خود به‌همراه خواهد داشت و یا اوپو به بهره‌مندی از اندروید ۱۱ بسنده می‌کند.

معرفی گوشی تاشو اوپو

معرفی گوشی تاشو اوپو

در ادامه، طبق شایعات اولین گوشی تاشو OPPO دارای دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 در پنل پشتی خود می‌باشد. با این حال، هیچ تاییدی در مورد تعداد دوربین‌هایی که در این دستگاه استفاده شده، وجود ندارد. برای عکاسی سلفی، ممکن است دوربین جلویی دارای سنسوری 32 مگاپیکسلی باشد. برای امنیت نیز، مانند بسیاری از گوشی‌های تاشو دیگر بازار، انتظار می‌رود که به سنسور اثرانگشت در فریم کناری گوشی مجهز شود.

جزئیات دیگر تاشو اوپو در دسترس نیست. به‌غیر از این دستگاه، انتظار می‌رود OPPO ماه آینده سری جدید گوشی‌های هوشمند Reno7 را در چین معرفی کند. گفته می‌شود که این مجموعه شامل Reno7 Pro ،Reno 7 و +Reno7 Pro خواهد بود که احتمالاً به‌ترتیب دارای چیپست Dimensity ،920 Dimensity 1200 و Snapdragon 888 هستند.

درنهایت، فاش‌کننده شایعه امروز به این موضوع اشاره می‌کند که گوشی تاشو Oppo ارزان نخواهد بود که خیلی تعجب‌آور نیز نیست. باید اضافه کنیم که تاکنون هیچ اشاره‌ای به عرضه جهانی این دستگاه نشده است.

مشخصات گوشی تاشو اوپو لو رفت: اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

دیدگاه شما پیرامون معرفی اولین گوشی تاشو اوپو و طراحی و مشخصات احتمالی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی