حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی تاشو اوپو پیش از معرفی رسمی آن لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اوپو، شایعات

مشخصات گوشی تاشو اوپو پیش از رونمایی رسمی این دستگاه، در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس اطلاعات فاش شده، این دستگاه می‌تواند با Galaxy Z Fold 3 رقابت کند. به احتمال زیاد گوشی تاشو اوپو در چند ماه آینده معرفی خواهد شد. اگر اطلاعات منتشر شده درباره این گوشی جدید اوپو حقیقت داشته باشد، ممکن است برای فروش زد فولد ۳ خطری ایجاد کند. گمانه زنی ها و نشت های اطلاعاتی زیادی درباره این تلفن‌ تاشو هوشمند وجود دارد که به آن ها خواهیم پرداخت.

گوشی تاشو جدید اوپو احتمالا تا اواخر امسال عرضه می‌شود

در اوایل ماه جاری، اوپو از گوشی هوشمندی که صفحه نمایش تاشو داخلی دارد را ثبت اختراع کرد. تلفن‌ های تاشو معمولاً دارای صفحه نمایش انعطاف پذیر بیرونی هستند. گذشته از آن، این اختراع یک طرح لولا را نشان می‌دهد که شبیه به Microsoft Surface Duo است. این لولا قابلیت تا شدن گوشی هوشمند را بهبود می‌بخشد و امکان چین خوردن صفحه را به حداقل می‌رساند. به تازگی جزئیات بیشتری در مورد مشخصات گوشی تاشو Oppo فاش شده است.

آخرین اطلاعات فاش شده، توسط اکانت Digital Chat Station در ویبو منتشر شده است. این افشاگر اطلاعات تقریباً تمام جزئیات مربوط به گوشی تاشو آینده اوپو را فاش کرده و وب‌سایت 91Mobiles هم آن را پوشش داده است. این اطلاعات شامل کانفیگ دوربین، نوع تراشه و صفحه نمایش است. دیجیتال چت استیشن ادعا می‌کند که این تلفن دارای نمایشگری بین ۷.۸ اینچ تا ۸ اینچ است. به عبارت دیگر، این دستگاه صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به Galaxy Z Fold3 خواهد داشت.

Galaxy Z Fold 3

علاوه بر این، صفحه نمایش گوشی تاشو Oppo به احتمال زیاد از نوع OLED است. همچنین صفحه نمایش رقیب این گوشی یعنی Galaxy Z Fold3 نیز OLED است. اوپو برای تلفن انعطاف پذیر جدید خود به سراغ تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ رفته است‌ این تلفن می‌تواند دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX 766 باشد. به احتمال زیاد یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکس های سلفی و تماس های ویدئویی در نظر گرفته شده است.

گمانه زنی و شایعات درباره گوشی تاشو Oppo بسیار زیاد است. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت در فریم کناری باشد. بر اساس گزارش GizChina، این گوشی ممکن است امسال در قفسه فروشگاه ها قرار گیرد. اما در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه یا در دسترس بودن این تلفن وجود ندارد.

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو 5G و ضدآب

در اوایل سال جاری ، شایعات حاکی از آن بود که اوپو و گوگل در سال ۲۰۲۱ به بخش تلفن های تاشو ورود می‌کنند. گفته می‌شود غول موتورهای جستجو در حال آماده سازی اولین تلفن هوشمند تاشو خود است، تا در ماه جاری، آن را در رویداد پیکسل ۶ معرفی کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه در ماه جاری عرضه می‌شود یا خیر. گذشته از آن قرار است که گوگل از اندروید ۱۲.۱ با برخی تغییرات قابل توجه برای گوشی های هوشمند تاشو رونمایی کند.

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره گوشی جدید اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

خوش به حال اپل که مشکلی با افشاگری نداره ، نهایتا یا جای دوربین عوض میشه یا اسم یه فناوری از قبل اختراع شده ای عوض میشه و در نهایت چند تا چیز که در محصولات قبلبش بوده حذف میشه ، در مورد باگ هاش هم که مصرف کنندگانش عجله ای ندارن چون این باگ ها همیشه بوده و طی زمان هم بهشون اضافه میشه

Auroro

بله یک عدد بچه سال فشار خورده از شاد رو مشاهده میکنید

S AH

سلام
خب چرا شما از فشار خورده فشار میخورید

Auroro

من فقط حوصلم سر رفته برا همین میام جوابشو میدم، تخریب های ایشون آنقدر بچه گونه و بی ارزشه که خیلی از بزرگان سایت که از من و شما خیلی بیشتر وارد هستند به خودشون حتی زحمت جواب دادن نمیدن، چون زشته واقعا با بچه کل کل کردن، وگرنه باید شاهد ده ها ریپلای زیر پیامهای ایشون می بودید، هرکسی هم ذره ای به ایشون انتقاد وارد میکنند، حتی ی پیام کوچیک، از نظر ایشون سهام دار اپل هستند و تو کامنت بعدیشون اسم تک تک اونارو میاره، وقتی چنین کاری میکنه و کل سایت زیر هر پست با ربط و بی ربط به اپل طومار تخریب کننده و پر از اطلاعات غلط میده بیرون، باعث میشه چند نفری جواب ایشون رو بدن و باز به کارش ادامه میده ولی تا بحث مزایای اپل میشه جنابعالی لال میشن و چیزی نمیگن، شمام باشید اعصابتون بهم میریزه، من چند ماه بیکارم و میام ترنجی چک میکنم با پیامای ایشون بر میخورم، وگرنه فکر کردین بیکارم بیام با این بچه سال بحث کنم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی