حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سری Oppo Reno 7 در کنار رندرهای آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو، رندر، شایعات

گوشی‌های خانواده Reno 6 اوپو، جذابیت‌های خاص خود را داشتند و فروش مناسبی را نیز تجربه کردند. اما بالأخره زمان جایگزین شدن این سری، فرا رسیده است. در این فاصله، مشخصات سری Oppo Reno 7 در کنار رندرهای آن به اشتراک گذاشته شده است. در ادامه، به جزئیات بیشتری می‌پردازیم.

مشخصات سری Oppo Reno 7 منتشر شد؛ رندرهای این سری نیز قابل مشاهده هستند

چندی پیش گفتیم که تاریخ رونمایی سری Reno 7 اوپو، ۴ آذر ١۴٠٠ است.

 

تاریخ رونمایی سری Oppo Reno 7 مشخص شد‌: ۴ آذر ١۴٠٠

 

به نقل از Gizmochina، سری Reno 7 قرار است به زودی روانه بازار چین شود. اما پیش از معرفی، سه گوشی با نام‌های رینو ٧، رینو ٧ پرو و Reno 7 SE در لیست فروشگاه JD قرار گرفته‌اند. در این لیست‌ها، طراحی و مشخصات خانواده Reno 7 به نمایش در آمده است.

اوپو رینو ٧ در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی معرفی خواهد شد. اجازه بدهید تا در ابتدا، کمی از طراحی صحبت کنیم. طراحی کلی گوشی‌های این سری، مشابه یکدیگر است. ماژول دوربین اصلی، مستطیلی شکل می‌باشد. طراحی قاب پشتی نیز به صورت تخت خواهد بود. در قاب جلویی این گوشی‌ها، حفره نمایشگر سمت چپ به چشم می‌خورد.

اوپو Reno 7

اوپو Reno 7

در بخش مشخصات، ذکر شده است که Oppo Reno 7 با تراشه Snapdragon 778G، باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶۵ واتی روانه بازار می‌شود. دوربین اصلی این گوشی، ۶۴ مگاپیکسلی است. اوپو Reno 7 در سه نسخه با ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ با ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند.

اوپو Reno 7 Pro

اوپو Reno 7 Pro

پس از آن، Reno 7 Pro نیز در رنگ‌هایی مشابه با Reno 7 عرضه خواهد شد. این گوشی نیز طراحی مشابهی با Reno 7 دارد و ضخامت آن، تنها ٧.۴۵ میلی متر است. در بطن این گوشی، از تراشه Dimensity 1200 بهره گیری خواهد شد. باتری این گوشی نیز ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی است و از شارژر ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

اوپو Reno 7 SE

اوپو Reno 7 SE

در نهایت، نوبت به Oppo Reno 7 SE می‌رسد. شایان ذکر است که باز هم رنگ بندی این گوشی، مشابه دیگر گوشی‌های سری Reno 7 اوپو است. این گوشی نیز از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. اما در مقابل Reno 7، حاشیه پایین نمایشگر این گوشی، بیشتر است و طراحی ماژول دوربین اصلی نیز متفاوت است. در نهایت، این گوشی‌ها تا ٣ روز دیگر رسماً معرفی می‌شوند. بنابراین، ابتدا شاهد رونمایی آن‌ها در کشور چین خواهیم بود.

نظر شما در مورد مشخصات سری Oppo Reno 7 چیست؟ آیا طراحی این گوشی‌ها را می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که اوپو بتواند تهدیدی جدی برای رقبای خود ایجاد کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سری رینو همیشه طراحی های دل‌نشینی داشتن . این جذابیت برای رینو ۷ ، ۷ پرو/پرو پلاس با فریم تخت و حاشیه های بسیار کم نمایشگر و کادر دوربین زیبا دو چندان میشه…‌‌
همه ی این انتظارات در مورد اینا هم صدق میکنه👇
https://toranji.ir/2021/11/22/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae/#comment-283443

meiyou

الان نتایج تست باتریش میاد، یهو میبینی امتیازش شده 73 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️