حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر 60SE با طراحی دوربین مشابه سری آیفون ۱۳ پرو رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اخبار

در روز گذشته برای شما نوشتیم که عضو جدیدی از سری آنر ۶۰ در ۱۹ ام بهمن ماه رونمایی می‌شود. هم اکنون این غول فناوری چینی از سومین عضو و مقرون به صرفه ترین گوشی سری آنر ۶۰، با پسوند «SE» رونمایی کرده است. طراحی ماژول دوربین این گوشی هوشمند ما را یاد سری آیفون ۱۳ پرو اپل می‌اندازد. با ترنجی همراه باشید تا به بررسی مشخصات آنر 60SE بپردازیم.

نسخه پایه آنر 60SE با قیمت ۳۴۵ دلاری عرضه خواهد شد

طراحی آنر ۶۰ اس ای، دقیقا مشابه با تصاویر فاش شده از قاب این گوشی در گذشته است. مشخصا متخصصان بخش طراحی آنر، در هنگام خلق Honor 60 SE، نیم نگاهی به سری آیفون ۱۳ پرو داشته اند. زیرا طراحی این تلفن هوشمند بسیار شبیه پرچمداران اپل است.

پوستر Honor 60 SE

با آنکه طراحی آنر 60SE پرچمدارگونه به نظر می‌رسد ، اما با یک دستگاه میان رده روبرو هستیم. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم، وظیفه تأمین نیروی پردازشی این دستگاه را بر عهده دارند. پوستر رسمی منتشر شده از سوی آنر، تمام مشخصات تلفن هوشمند جدید این شرکت را فاش نمی‌کند. اما می‌دانیم که Honor 60 SE با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پوشش کامل از فضای رنگی DCI-P3 به دست کاربران خواهد رسید.

Honor 60 SE

این تلفن هوشمند از یک باتری ۴,۳۰۰ میلی آمپری برخوردار است، که چندان ظرفیت بالایی نیست. اما خوشبختانه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. با توجه به پوستر منتشر شده از سوی آنر، میان رده جدید این شرکت از دوربین سلفی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. اما اطلاعات رسمی درباره سایر دوربین های این دستگاه در دست نیست. با این وجود انتظار داریم که ماژول دوربین آنر 60SE با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج تکمیل گردد.

رنگ بندی Honor 60 SE

جدیدترین گوشی هوشمند آنر به طور پیش‌فرض به رابط کاربری Magic UI 5.0 مجهز بوده و Magic UI 6.0 را نیز دریافت خواهد کرد. آن طور که GSMArena در گزارش خود اشاره می‌کند، فروش گوشی Honor 60 SE از ۱۷ ام فوریه (۲۸ بهمن) آغاز خواهد شد. این دستگاه در سه رنگ نقره ای، مشکی و سبز قابل تهیه است. نسخه پایه میان رده جدید آنر (نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) قیمتی معادل ۲,۱۹۹ یوآن یا ۳۴۵ دلار خواهد داشت. همچنین نسخه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه نیز با قیمت ۲,۴۹۹ یوآن (معادل ۳۹۰ دلار آمریکا) قابل تهیه خواهد بود.

آنر X30 با Snapdragon 695 و شارژر ۶۶ واتی به قیمت ٢٣۵ دلار معرفی شد

نظر شما درباره آنر 60SE چیست؟ با توجه به مشخصات این دستگاه، آیا برچسب قیمتی ۳۵۰ دلاری برای آن مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،گوشی خوبیه، ولی خب ایکاش چیپست بهتری روش میزاشت، همین سری 900 چیپ920 هم داره، یادایمن1100 بودش که بهتر بود،بقیه مشخصات خوبه، قیمت فکر کنم یه وقداری بالای باشه مثاا همون 300دلار بود عالی میشد،چون توبازار ماهم حساب کنی با دلار28 تومانی300دلار میشه حدودا 8میلیونو500 میشه حالا 50دلارم بیاد روش حدودا 1میلیونو500میره روش که میشه 10 میلیون، خب پوکوf3 هستش با اسنپ870 زیر10تومان می‌شه خرید، یاپوکوx3proمیشهبا حدودا 7تونان خریدکه با اسنپ860 هستش، واسه همین میگم که نهایت اگه 300دلار میبود بهتر بود، موفق باشید

Sarnevesht

خب دوست عزیز از چیزایی که شما گفتی معلومه بیشتر قدرت پردازشی گوشی برات مهمه.
خب اره اگه یکی قدرت پردازشی براش مهمه باشه باید بره پوکو اف ۳ بخره.
اما اگه یکی براش دوربین خوب یا طراحی خیلی زیبا و پرچمدار گونه و داشتن شارژ سریع براش مهم باشه اینو انتخاب میکنه‌
موفق باشین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی