حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Honor 60 SE به طور رسمی مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

در دسامبر ۲۰۲۱ بود که گوشی های هوشمند سری آنر ۶۰ در چین معرفی شدند. پیش از رونمایی این تلفن های هوشمند، ادعا شده بود که Honor 60 SE نیز در کنار آن ها معرفی خواهد شد. اما این اتفاق رخ نداد. هم اکنون مدیر اجرایی آنر چین، تاریخ معرفی Honor 60 SE را مشخص کرده است.

گوشی جدید سری Honor 60 در ۱۹ بهمن معرفی خواهد شد

مدیر اجرایی آنر چین، یعنی جیانگ هیرونگ هریسون، با انتشار پستی در اکانت ویبو خود، تاریخ معرفی Honor 60 SE را فاش کرد. البته پست وی اشاره ای به نام این تلفن هوشمند نمی‌کند. جیانگ هیرونگ در پست جدید خود می‌گوید که گوشی جدیدی از سری آنر ۶۰، فردا (هشتم فوریه) رونمایی خواهد شد.

تصویر قاب Honor 60 SE

درست است که مدیر اجرایی آنر چین، به نام دقیق گوشی هوشمند آینده این شرکت اشاره نمی‌کند. اما از آنجایی که در سال گذشته، Honor 50 SE معرفی و عرضه شد، انتظار داریم تلفن هوشمند جدید این شرکت آنر ۶۰ اس ای نام داشته باشد. در ماه دسامبر، یک گوشی هوشمند Honor با شماره مدل GIA-AN00 توسط آژانس 3C چین تایید شد. همین دستگاه، اخیراً در وب‌سایت بنچمارک Geekbench دیده شده است. بنابراین احتمال می‌رود که گوشی GIA-AN00 در حقیقت همان Honor 60 SE باشد.

لیست 3C فاش کرده است که Honor GIA-AN00 با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه در تست تک هسته ای Geekbench 4 امتیاز ۳۳۱۴ را کسب کرده و در تست چند هسته ای نیز امتیاز ۸۲۸۷ را به ثبت رسانده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط گیک بنچ، می‌دانیم که Honor 60 SE از تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود.

آنر 60SE با تراشه‌ دیمنسیتی ۹۰۰ در GeekBench مشاهده شد

مطابق با گزارش GizmoChina، میان رده آینده آنر احتمالا با اندروید ۱۱ و آخرین نسخه Magic UI عرضه می‌شود. همچنین چندی پیش، تصاویر قاب های Honor 60 SE منتشر شده بود، که طراحی این تلفن هوشمند را فاش می‌کرد. آنر ۶۰ و آنر ۶۰ پرو به ترتیب از اسنپدراگون 778G و اسنپدراگون 778G Plus  بهره می‌برند. از این رو، به نظر می‌رسد که Honor 60 SE پایین تر از گوشی های هوشمند سری Honor 60 فعلی قرار گیرد.

نظر شما درباره Honor 60 SE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی