حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های موتورولا Edge 30 Ultra، موتو G Stylus 2022 و موتو Austin فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، موتورولا

موتورولا به تازگی بسیار پر کار شده است. این شرکت دو روز پیش از پنج تلفن هوشمند جدید رونمایی کرد. اکنون نیز مشخصات و رندر های سه گوشی دیگر موتورولا به بیرون درز کرده است. دستگاه اول که Edge 30 Ultra نام دارد، پرچمداری مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد بود. تلفن هوشمند بعدی با نام Stylus از قلم پشتیبانی خواهد کرد و مدل سوم نیز یک گوشی هوشمند میان رده است.

رندر های سه گوشی هوشمند آینده موتورولا منتشر شدند

اگر شما هم موافق باشید با قدرتمندترین دستگاه موجود در این لیست، یعنی موتورولا اج ۳۰ اولترا (با نام مستعار Edge X و با اسم رمز Rogue) شروع کنیم. به گواه رندر های منتشر شده، این دستگاه از ماژول دوربینی شبیه به سری G گوشی های موتورولا برخوردار خواهد بود. این موضوع، در رندر های این تلفن هوشمند که در رنگ های آبی و مشکی منتشر شده اند، به خوبی قابل مشاهده است.

Moto Edge 30 Ultra

این گوشی به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز در به همراه پشتیبانی از استاندارد HDR10+ مجهز خواهد شد. همان‌طور که از یک دستگاه پرچمدار انتظار می‌رود، موتو اج ۳۰ اولترا از متریال شیشه و فریم فلزی بهره مند است. در قاب پشتی، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی (OV50A)، ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید (JN1) و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج وجود خواهد داشت. اما در این بخش خبر خوب برای دوست‌داران عکس های سلفی آن است که پرچمدار آینده موتورولا به دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

داخل این تلفن هوشمند، تراشه پرچمدار آینده کوالکام به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، بلندگوهای استریو و گواهی IP52 اشاره کرد.

رندر های موتورولا

Moto G Stylus

تلفن هوشمند Moto G Stylus 2022 (با اسم رمز Milan) به همراه قلم و اپلیکیشن Moto Note عرضه می‌شود. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد حتی بدون باز کردن قفل گوشی، یادداشت‌های خود را ثبت کنند. گوشی های مجهز به قلم، معمولا از نمایشگر بزرگی نیز بهره مندند. موتورولا جی استایلوس نیز صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با رزولوشن FullHD+ و یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت.

این گوشی با استفاده از چیپست اسنپدراگون ۴۸۰، قطعا تلفن هوشمند قدرتمندی نخواهد بود. اما به لطف همین تراشه از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. طبق گزارشات منتشر شده، Moto G Stylus 2022 به اندروید ۱۱ مجهز خواهد بود و با قیمت ۴۰۰ دلار برای مدل ۶/۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

Moto Austin

اطلاعات زیادی در مورد گوشی سوم در دست نیست. ما حتی نمی‌دانیم که این تلفن هوشمند با چه نامی در بازار عرضه خواهد شد. بنابراین ما به اسم رمز آن که Motorola Austin است، بسنده می‌کنیم. این دستگاه حاشیه های نسبتا زیادی در اطراف صفحه نمایش دارد، که نشان می‌دهد با محصول گران قیمتی روبرو نخواهیم بود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند به سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است، اما جزئیات دوربین های دیگر مشخص نیستند.

موتورولا Moto G200، موتو G71، موتو G51، موتو G41 و Moto G31، همگی رسماً معرفی شدند!

با توجه به رندر های منتشر شده، نظر شما درباره تلفن های هوشمند جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی