حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های Moto G Stylus 2022 جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کنند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

شایعه شده است که Motorola Moto G Stylus 2022 در اواسط سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. با اینکه زمان قابل توجهی تا عرضه این دستگاه باقی مانده است، اما هم‌اکنون رندر های واضحی از این گوشی هوشمند منتشر شده است.رندر های Moto G Stylus توسط OnLeaks و Prepp منتشر شده اند. این تصاویر، طراحی آشنای موتورولا را به نمایش می‌گذارند. ماژول دوربین مستطیل شکل، با لنز هایی که کمی از ماژول برآمدگی بیشتری دارند.

رندر Moto G Stylus 2022 به نمایشگر LCD این دستگاه اشاره می‌کند

با توجه به رندر های Moto G Stylus 2022، می‌توانیم ببینیم که دستگاه مذکور از صفحه نمایشی تخت به همراه پانچ هولی برای قرارگیری دوربین سلفی برخوردار خواهد بود. دکمه های پاور و تنظیم صدا، همگی در سمت راست فریم این تلفن هوشمند قرار گرفته اند. با توجه به طول و عرض نسبتاً زیاد دکمه پاور، می‌توان حدس زد که سنسور اثر انگشت با آن ادغام شده است. بنابراین احتمالا خبری از صفحه نمایش OLED نخواهد بود و پنل Moto G Stylus از نوع LCD است.

رندر موتو جی استایلوس ۲۰۲۲

مطابق با گزارش GSMArena، این گوشی صفحه نمایش بزرگی خواهد داشت. گفته می‌شود این تلفن هوشمند از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی برخوردار است. چند سالی است که رزولوشن های بالا برای دوربین اصلی حتی به تلفن های مقرون به صرفه اندرویدی نیز راه پیدا کرده است. موتورولا نیز از قافله عقب نمانده و Moto G Stylus 2022 را به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز کرده است.

رندر موتو جی استایلوس ۲۰۲۲

خوشبختانه در بخش باتری نیز شاهد یک باتری پرظرفیت خواهیم بود. ادعا می‌شود ظرفیت باتری این گوشی هوشمند ۴,۵۰۰ یا ۵,۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود. ارزان ترین نسخه این دستگاه، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. انتظار می‌رود تراشه اسنپدراگون Snapdragon 480+ 5G نیروی پردازشی موتو جی استایلوس را تأمین کند.

موتورولا Moto G Stylus 2021 با تراشه Snapdragon 678 رسما معرفی شد

اگر به خاطر داشته باشید، Moto G Stylus 2021 با تراشه اسنپدراگون ۶۷۸ عرضه شده بود. بنابراین به کارگیری تراشه ای از سری ۴۰۰ به نوعی پسرفت تلقی می‌شود. نظر شما چیست؟ آیا G Stylus 2022 را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی