حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G Stylus 2022 با مدیاتک Helio G88 به قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

گوشی اقتصادی جدید موتورولا برای سال ۲۰۲۲ از راه رسیده است. این دستگاه در خانواده محبوب G Stylus است که یک قلم همراه خود دارند، البته یک قلم ابتدایی. موتورولا Moto G Stylus 2022 با مدیاتک Helio G88 به قیمت ۳۰۰ دلار معرفی شده که البته شاید اگر به اندروید ۱۱ آن نگاه نکنید، جالب توجه باشد!

موتورولا Moto G Stylus 2022

اگر بهواهیم یک تیتر جایگزین بزنیم باید گفت که Moto G Stylus 2022 با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از راه رسیده است. مشخصات خوبی را اینجا شاهدیم که البته شاید خیلی هم مثل پرچمدار ۲۰۲۲ این برند رقابتی نباشد.

Moto G Stylus 2022

Moto G Stylus 2022

موتورولا اخیراً در حال پیشرفت بوده و به طور یکپارچه وارد بازار میان رده ای شده که قبلا در دست ال‌جی بود. این برند که در حال حاضر تحت تملک لنوو است تلاش دارد تا گوشی‌های بیشتری نسبت به قبل در ایالات متحده بفروشد.

خط تولید فعلی این شرکت دارای چند گوشی بسیار ارزان و چند دستگاه تقریباً پرچمدار است و اکنون با Moto G Stylus جدید وسط آن را پر می کند. گوشی جدید قلم داخلی دارد، اما دیگر لازم نیست ظرفیت باتری را فدای آن کنید و ماژول دوربین به سنسور 50 مگاپیکسلی ارتقا یافته و همه این ها برای 300 دلار بد نیست.

به صورت خلاصه باید گفت که نسل جدید G Stylus اشتراکات زیادی با Moto G Power 2022 دارد، اما مشخصات دستگاه جدید در کل کمی بهتر است.

Moto G Stylus 2022

Moto G Stylus 2022

استایلوس امسال با تفاوت قیمت 100 دلاری نسبت به G Power عرضه خواهد شد، اما شما چندین ارتقاء در قبال پول خود دریافت خواهید کرد. مثلا مدل Power دارای MediaTek G37 بود، اما Stylus دارای Helio G88 است. این تراشه شامل دو هسته CPU قدرتمند A75 و شش هسته متوسط A55 است. Stylus همچنین دارای صفحه نمایش 1080p با رفرش ریت 90 هرتز است.

برخلاف گوشی‌های قبلی G Stylus برای قرار دادن قلم در داخل دستگاه باتری هیچ کاهشی را تجربه نکرده است چرا که هر دو دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هستند.

مانند سایر گوشی های موتورولا، وضعیت به روز رسانی کمی ناامید کننده است. همین حالا هم G Stylus با اندروید 11 عرضه می‌شود و یک به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل را برای ارتقا به اندروید 12 دریافت می‌کند. وصله‌های امنیتی هر ماه در میان به مدت دو سال ارائه می‌شوند. این بسیار کمتر از چیزی است که با سامسونگ و گوگل دریافت می کنید، اما در مقابل G Stylus ارزان تر است.

نظر شما درباره گوشی جدید موتورلا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

نا امید شدم اندروید 11

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)