حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات موتو G Stylus 2022 پیش از معرفی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا در حال کار بر روی Moto G Stylus 2022 است. ماه گذشته رندر های این گوشی هوشمند منتشر شد، که ماژول دوربین سه گانه و استفاده از پانچ هول را در این دستگاه تأیید می‌کرد. در حال حاضر نیز مشخصات موتو G Stylus 2022 فاش شده است.

موتو G Stylus 2022 یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه شارژر ۱۰ واتی در اختیار شما قرار می‌دهد!

ادعا می‌شود میان رده آینده موتورولا دارای صفحه نمایش لمسی ۶.۷۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۶۰ پیکسل خواهد بود. همچنین این نمایشگر از رفرش ریت ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. موتورولا به سراغ تراشه ساز تایوانی، یعنی مدیاتک رفته و مدل هلیو G85 را برای G Stylus 2022 برگزیده است. دو حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی برای این مدل در نظر گرفته شده است. اما حافظه ذخیره سازی تنها ۱۲۸ گیگابایت است و خبری از میزان حافظه کمتر یا بیشتر نیست.

رندر Moto G Stylus 2022

همان‌طور که ماه گذشته در رندر های موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ دیدیم، سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه وجود دارد. اما هم اکنون گزارش GSMArena جزئیات دوربین های به کار گرفته شده در این گوشی را فاش کرده است. گفته می‌شود دوربین اصلی موتو جی استایلوس از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL JN1 استفاده می‌کند. همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی عمق نیز، برای این دستگاه در نظر گرفته شده اند. انتظار می‌رود دوربین سلفی میان رده آینده موتورولا، رزولوشنی ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد و توسط Omnivision تأمین گردد. مانند بسیاری از دستگاه های ارزان قیمت، دوربین سلفی G Stylus 2022 تنها از فوکوس ثابت بهره مند است.

رندر Moto G Stylus 2022

موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ از باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. اما متاسفانه توان شارژر این دستگاه تنها ۱۰ وات است. بنابراین احتمالا پر شدن باتری این گوشی صبر ایوب می‌طلبد! از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور، اسپیکر تک کاناله و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. همچنین از نام این گوشی هوشمند مشخص است که باید درگاهی برای قرارگیری قلم داشته باشد. متاسفانه گفته می‌شود Moto G Stylus 2022 تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی کرده و خبری از NFC نیز نخواهد بود.

رندر های موتورولا Edge 30 Ultra، موتو G Stylus 2022 و موتو Austin فاش شد

نظر شما درباره این میان رده اقتصادی آینده موتورولا چیست؟ با توجه به مشخصات موتو G Stylus 2022، چه قیمتی برای این دستگاه منطقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی