حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G Power 2022 با دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا باز هم از یک گوشی جدید پرده برداشته است. ظاهراً این کمپانی قصد دارد تا بیشتر از سامسونگ و شیائومی، گوشی‌های جدیدش را معرفی کند. گوشی جدید موتورولا Moto G Power 2022، امروز معرفی شده است. به همین ترتیب، ادامه مطلب را به معرفی و مرور جزئیات رسمی این گوشی اختصاص می‌دهیم.

مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto G Power 2022

چند روز قبل، رندرهای Moto G Power 2022 را تماشا کردیم.

 

رندر موتورولا Moto G Power 2022 در کنار مشخصات آن فاش شد

 

به گزارش Engadget، موتورولا سری Moto G خود را با جدیدترین نسل از خانواده Power خود به روزرسانی کرده است. اما این گوشی، در واقع یک نسل کاملاً به روز شده نیست. اجازه بدهید تا در ادامه، بیشتر صحبت کنیم. گوشی موتورولا Moto G Power 2022 مانند قبل مجهز به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. نسل جدید سری Moto G Power، با نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD روانه بازار می‌شود. رفرش ریت این نمایشگر، بالأخره به ٩٠ هرتز رسیده است.

دوربین اصلی این گوشی، سه گانه است. سنسورهای موجود در سیستم دوربین این گوشی، ٢+٢+۵٠ مگاپیکسلی هستند. سنسور اصلی این دوربین، ISOCELL JN1 سامسونگ است. یکی از سنسورهای ٢ مگاپیکسلی نیز وظیفه دارد تا عکس‌های ماکرو را ثبت کند. موتورولا ادعا می‌کند که دوربین این گوشی، عملکرد بهتری در نور کم نسبت به قبل دارد. در جلو، دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است.

گفته می‌شود که ترا‌شه Moto G Power 2022، مدیاتک Helio G37 نام دارد. این تراشه، تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده است. اما ما احتمال می‌دهیم که این تراشه، نسخه‌ای از Helio G35 با پشتیبانی از رفرش ریت ٩٠ هرتز باشد. موتورولا ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ با ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را برای این گوشی در نظر گرفته است. موتورولا می‌گوید که این گوشی از کارت حافظه جانبی تا سقف ۵١٢ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های موتورولا Moto G Power 2022، می‌توان به برخورداری از حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی و استاندارد IP52 اشاره کرد. البته تراشه NFC، در این نسل حضور پیدا نکرده است. بنابراین، برای پرداخت‌های موبایلی نمی‌توانید از این گوشی بهره گیری کنید. در حالی که نسل قبلی Moto G Power 2022 دارای شارژر ١۵ واتی بود، اما توان شارژر این نسل به ١٠ وات محدود شده است. در نتیجه، سرعت شارژ شدن گوشی کندتر شده است. این دستگاه، به صورت پیش فرض با اندروید ١١ ارائه می‌شود.

این گوشی در حال حاضر تنها در ایالات متحده آمریکا و توسط اپراتورهای مختلف این کشور به فروش می‌رسد. در انتها، شایان ذکر است که نسخه ۶۴ و ١٢٨ گیگابایتی Motorola Moto G Power 2022، به ترتیب قیمت ١٩٩ و ٢۴٩ دلاری دارد.

نظر شما در مورد Motorola Moto G Power 2022 چیست؟ آیا این دستگاه را برای خرید انتخاب خواهید کرد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️