حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات Honor X7a لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

حدودا ۹ ماه پیش بود که آنر X7 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد. به نظر می رسد که جانشین آن با پسوند a به بازار ارائه خواهد شد. البته شاید هم جانشین مستقیم این محصول نباشد. به هر صورت طراحی و مشخصات Honor X7a لو رفته که می‌تواند جالب توجه باشد.

طراحی مشخصات Honor X7a

گوشی اقتصادی Honor X7a مانند X7 با یک صفحه نمایش HD+ ساخته خواهد شد، اما کمی کوچکتر است (6.7 اینچ در مقابل 6.74 اینچ) و رفرش‌ریت نمایشگر کمتری دارد (60 هرتز در مقابل 90 هرتز). صفحه نمایش دارای یک بریدگی برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است، اما نمی دانیم که آیا مشخصات آن مشابه دوربین جلوی X7 است یا خیر. تا اینجا مشخص است که پسوند a به اقتصادی‌تر بودن دستگاه اشاره دارد.

در قسمت پشتی آنر X7a دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تله فوتو (به احتمال زیاد عمق سنج صحیح باشد) است.

این گوشی هوشمند دارای تراشه مدیاتک Helio G37 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. متاسفانه سیستم عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۱۲ عنوان می شود.

آنر ایکس 7a باتری 5230 میلی آمپر ساعتی دارد که 230 میلی آمپر ساعت بزرگتر از باتری X7 است. با این حال، مشخص نیست که آیا توان همانند X7 همان 22.5 وات باقی می ماند یا خیر.

منبع خبر ادعا می کند که Honor X7a که مقرون به صرفه تر از X7 خواهد بود، 196 گرم وزن دارد و دارای حسگر اثر انگشت در کناره خواهد بود. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون بوده و در دو رنگ مشکی نیمه شب و آبی اقیانوسی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)