حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا Moto G Power 2022 در کنار مشخصات آن فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

موتورولا به گوشی‌های رده پایین و اقتصادی، اهمیت زیادی می‌دهد. به همین دلیل است که ما شاهد ارائه مدل‌های متنوعی از این دستگاه‌ها طی سال گذشته بوده‌ایم. اخیراً رندر گوشی موتورولا Moto G Power 2022 منتشر شده است. همچنین مشخصات این گوشی فاش شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشخصات و رندر لو رفته از موتورولا Motorola G Power 2022

موتورولا سال گذشته از گوشی Moto G Power 2021 رونمایی کرده بود.

 

گوشی موتورولا Moto G Power 2021 با تراشه Snapdragon 662 رسما معرفی شد

 

پس از آن، نسل جدید این گوشی به زودی ارائه می‌شود. GizNext می‌گوید که موتورولا امسال تمرکز زیادی بر سری Moto G خود داشته است. بنابراین، ما شاهد عرضه گوشی‌های مختلفی از این سری بودیم. موتو G Power 2021، یکی از گوشی‌های اقتصادی این سری بود که جایگزین آن قرار است به زودی از راه برسد. این گوشی پیش از رونمایی رسمی، در گیک بنچ نیز ظاهر شده است. اما در همین بین، مرجع این خبر نیز اقدام به انتشار مشخصات و رندر منتسب به موتورولا Moto G Power 2022 کرده است. به همین ترتیب، وارد جزئیات آن می‌شویم.

منبع خبر، اظهار دارد که رندرهای منتشر شده از این گوشی، رسمی هستند. این رندرها، نشان می‌دهند که نسل جدید Moto G Power 2021، تفاوت‌هایی با آن دارد. بر خلاف Moto G Power 2021 که از ماژول دوربین اصلی مربعی استفاده می‌کرد، نسل جدیدی آن مجهز به ماژول دوربین اصلی عمودی شده است.

در قاب پشتی، بدنه‌ای از جنس پلاستیکی با یک طرح جالب به کار گرفته شده است. در این بخش همچنین می‌توان حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی را مشاهده کرد. همانند سابق، حسگر تشخیص اثرانگشت با لوگوی M برند موتورولا همراه شده است. با پیشروی به سمت جلو، موتورولا Moto G Power 2022 با طراحی همراه با حفره نمایشگر مانند نسل قبل دیده می‌شود. با این حال، حفره نمایشگر این بار در مرکز قرار گرفته است. همچنین حاشیه زیر نمایشگر، نسبتاً زیاد است.

در سمت راست، دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا و در سمت چپ، جایگاه سیم کارت و کارت حافظه میزبانی می‌شوند. این گوشی، از استاندارد IP52 بهره خواهد برد. GizNext می‌گوید که تراشه این گوشی بر خلاف اطلاعات قبلی، Helio G35 نیست. بلکه یک تراشه جدید از کوالکام در این دستگاه به کار می‌رود. این دستگاه، به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. موتورولا در این گوشی امکان استفاده از حداکثر ۵١٢ گیگابایت کارت حافظه جانبی را فراهم کرده است. سیستم عامل این گوشی به صورت پیش فرض اندروید ١١ خواهد بود.

گوشی جدید موتورولا، از نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT LCD با وضوح +HD، نسبت تصویر ٢٠:٩ و تراکم پیکسلی ٢۶٩ پیکسل بر اینچ بهره مند می‌شود. خوشبختانه رفرش ریت این نمایشگر، ٩٠ هرتز است. نکته جذاب این گوشی، مربوط به بخش سیستم دوربین آن است. جایی که موتورولا قرار است برای اولین بار از دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی سه گانه در گوشی خود استفاده کند. یک سنسور ٨ مگاپیکسلی برای لنز فوق عریض و یک سنسور ٢ مگاپیکسلی نیز برای عکاسی ماکرو در این گوشی قابل دسترسی است.

دوربین سلفی هم وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این گوشی تعبیه شده‌اند. وای فای دو بانده، تراشه NFC و… از دیگر مشخصات این گوشی هستند. باتری این گوشی، ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین شارژر آن، توان مناسبی برای شارژ سریع خواهد داشت.

نظر شما در مورد رندر و مشخصات موتورولا Moto G Power 2022 چیست؟ آیا منتظر رونمایی رسمی از این گوشی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️