حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات موتورولا Moto G Play 2022 فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

گوشی های هوشمند Moto G Play یکی از محبوب‌ترین محصولات موتورولا در سال های اخیر بوده است. آخرین تلفن هوشمند این سری، در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شده است. هم اکنون به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد تا پیش از اتمام سال ۲۰۲۲ میلادی، نسخه جدید G Play را به بازار عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی رندر و مشخصات فاش شده موتورولا Moto G Play 2022 بپردازیم.

موتورولا Moto G Play 2022 از تراشه مدیاتک هلیو G37 برخوردار است

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Evan Blass، با همکاری وب‌سایت 91mobiles، رندر و مشخصات موتورولا Moto G Play 2022 را منتشر کرده اند. با نگاهی به طراحی، می‌توان متوجه شد که تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل گذشته وجود دارد. طراحی ماژول دوربین نسبت به نسل گذشته کاملاً دگرگون شده و به جای مرکز، در سمت چپ نیمه بالایی قاب پشتی تعبیه شده است. سه لنز دوربین در ماژول مستطیلی شکل موتو جی پلی ۲۰۲۲ دیده می‌شوند.

رندر Motorola Moto G Play 2022

با نگاهی به صفحه نمایش دستگاه نیز متوجه می‌شویم که موتورولا به سراغ پانچ هول رفته است. دوربین سلفی  Moto G Play 2021 در یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته بود. متاسفانه اما حاشیه های اطراف نمایشگر چندان کم نیستند و مخصوصا لبه پایینی صفحه نمایش، حاشیه زیادی دارد. به سراغ مشخصات برویم. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با وضوح ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد.

گفته می‌شود که دوربین اصلی موتورولا Moto G Play 2022 از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. دو دوربین دیگر نیز رزولوشن ۲ مگاپیکسلی داشته و برای تشخیص عمق صحنه و عکاسی ماکرو به کار خواهند آمد. تراشه مدیاتک Helio G37، نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین می‌کند. این تراشه از پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 برخوردار است. بر اساس گزارش Gizmochina، این تلفن هوشمند تنها در یک نسخه با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. Motorola Moto G Play 2022 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری بهره خواهد برد. اما خبری از شارژ سریع نیست و موتورولا به شارژر های ۱۰ واتی اکتفا کرده است.

گوشی موتورولا Moto G Play 2021 با Snapdragon 460 و اندروید ۱۰ رسما معرفی شد

هم اکنون نمی‌دانیم که موتورولا برای این گوشی هوشمند به سراغ نسخه Go Edition سیستم عامل اندروید می‌رود یا خیر. با نزدیک تر شدن به زمان رونمایی، جزئیات بیشتری از این تلفن هوشمند منتشر خواهد شد. نظر شما درباره Motorola Moto G Play 2022 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی