حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و مشخصات موتورولا Moto E22 در وب‌سایت یک فروشنده مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

در یک افشای اطلاعاتی که اخیرا صورت گرفته؛ مشخصات، قیمت و تاریخ رونمایی موتورولا Moto E22 مشخص شده است. فروش تلفن هوشمند مذکور فردا (شانزدهم سپتامبر) شروع خواهد شد. Roland Quandt، افشاگر شناخته شده اطلاعات، ادعا کرده است که Moto E22 اکنون در یک سایت خرده‌فروشی برزیلی به نام Kabum، فهرست شده است.

موتورولا Moto E22 به تراشه مدیاتک مجهز است

لیست وب‌سایت خرده فروشی ذکر شده نشان می‌دهد که Moto E22 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD است که وضوح HD+ (به طور دقیق تر ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل) را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این نمایشگر نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ داشته و رفرش ریت ۹۰ هرتزی دارد. خوشبختانه تلفن هوشمند مذکور به دوازدهمین نسخه اندروید نیز مجهز شده است. Motorola Moto E22 همانند موتورولا E22s نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه مدیاتک Helio G37 تأمین می‌کند. گفته می‌شود که گران قیمت ترین نسخه این دستگاه به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

Moto E22

همان‌طور که GizmoChina اشاره کرده است، حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران نخواهد بود. خوشبختانه اما گفته می‌شود که تلفن هوشمند مورد بحث از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می‌کند. باتری این دستگاه ظرفیت ۴,۰۲۰ میلی آمپری داشته؛ اما خبری از شارژ سریع نیست و موتورولا به همان شارژ ۱۰ واتی اکتفا کرده است. از دیگر مشخصات موتورولا Moto E22 می‌توان به برخورداری از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. در قاب پشتی نیز دو لنز دیده می‌شود. سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته؛ و دوربین دوم نیز برای تشخیص عمق صحنه به کار خواهد آمد. این دستگاه به بلندگوهای استریو Dolby Atmos مجهز شده است.

Moto E22

تلفن هوشمند آینده موتورولا با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

از ویژگی های ارتباطی این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث ۵، رادیو FM، پورت USB Type-C، جی پی اس و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. ابعاد این گوشی ۱۶۳.۵ x ۷۴.۶ x ۷.۹۹ میلی متر است. تلفن هوشمند آینده موتورولا در دو نسخه ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی+ ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی+ ۴ گیگابایت رم عرضه می‌شود. هیچ اطلاعاتی درباره قیمت نسخه اول وجود ندارد. اما می‌دانیم که نسخه دوم (گران تر) با قیمت ۲۲۵ دلار به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود. فهرست این خرده فروشی نشان می‌دهد که Moto E22 از شانزدهم سپتامبر به فروش خواهد رسید.

گوشی موتورولا Moto E22s با تراشه Helio G37 و باتری 5000mAh معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن چیست؟ آیا ارزش ۲۲۵ دلار را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی