حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto E32s با نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه هلیو G37 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

در اوایل ماه جاری میلادی موتورولا E32، بدون سر و صدا در اروپا معرفی شد. این شرکت اما خیلی زود تصمیم به عرضه نسخه جدید این تلفن هوشمند گرفته است. هم اکنون موتورولا Moto E32s با تراشه مدیاتک، صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و دوربین سه گانه رونمایی شده است.

موتورولا Moto E32s دارای گواهی IP68 است

موتورولا Moto E32s دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD+ است. با آنکه، تلفن هوشمند مورد بحث یک دستگاه مقرون به صرفه است؛ اما موتورولا از ترند این روز های بازار پیروی کرده و دوربین سلفی E32s در پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. همان طور که در ابتدا اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی Moto E32s دیده می‌شوند. دوربین اصلی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته، و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (یکی برای تشخیص عمق صحنه و دیگر برای عکاسی ماکرو) در کنار آن قرار گرفته اند.

Moto E32s

گوشی هوشمند Motorola Moto E32s به تراشه مدیاتک هلیو G37 مجهز شده است. این گوشی دارای دو نسخه رم ۳ و ۴ گیگابایت و همچنین دو نسخه با حافظه های داخلی متفاوت (۳۲ و ۶۴ گیگابایت) خواهد بود. جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره مند بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه این دستگاه به جدیدترین نسخه اندروید مجهز شده است.

گوشی هوشمند جدید موتورولا حدود ۱۶۰ دلار قیمت دارد!

سنسور اثرانگشت موتورولا Moto E32s بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از بلوتوث ۵.۰، گواهی IP68، قابلیت VoLTE و Wi-Fi اشاره کرد. ابعاد این گوشی ۱۶۳.۹۵×۷۴.۹۴×۸.۴۹ میلی متر و وزن آن حدود ۱۸۵ گرم است. مشخصات و طراحی Moto E32s تقریباً مشابه Moto E32 است. مهمترین تغییر اما مربوط به بخش نیروی پردازشی می‌شود. تراشه Unisoc T606 موجود در E32، هم اکنون با Helio G37 مدیاتک جایگزین شده است. Motorola Moto E32s قیمتی معادل ۱۴۹ یورو دارد و در رنگ های نقره ای و خاکستری قابل تهیه خواهد بود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند در ۲۷ می (ششم خرداد) در کشور هند عرضه خواهد شد.

یک گوشی موتورولا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ابتدای تابستان امسال معرفی می شود

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید موتورولا چیست؟ آیا واقعا Moto E32s با قیمت حدود ۱۵۰ دلاری خود ارزش خرید دارد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی