حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب های گلکسی S21 FE، رندر های منتشر شده قبلی را تایید می‌کند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

پس از کش و قوس های فراوان و انتشار اخباری درباره کنسل شدن Galaxy S21 FE، اکنون به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند سامسونگ به زودی معرفی خواهد شد. گزارشاتی در هفته پیش منتشر شدند و ادعا کردند که این گوشی هوشمند در نمایشگاه CES رونمایی می‌شود. حتی چند روز پیش نیز گزارشی منتشر شد و مدعی آن شد که Galaxy S21 FE در چهارم ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴دی) معرفی خواهد شد. در اوایل امروز، تصاویری از قاب های گلکسی S21 FE در رنگ های مختلف منتشر شد. این تصاویر، رندر های منتشر شده قبلی را تایید می‌کنند.

قاب های گلکسی S21 FE از طرح ها و رنگ های متفاوتی برخوردارند

این تصاویر سه مدل مختلف از قاب های گلکسی S21 FE را نشان می‌دهند، که شامل: یک قاب سیلیکونی، یک قاب شفاف و یک قاب شفاف دیگر که به یک پایه نیز مجهز شده است. گارد سیلیکونی در رنگ‌های نارنجی، سبز، بنفش، سفید و سیاه نشان داده شده است. شایان ذکر است که انتظار نمی‌رود که خود گوشی نسخه ای با رنگ نارنجی داشته باشد. و قاب هایی که برای آن عرضه می‌شوند تنوع رنگی بیشتری نسبت به رنگ های در دسترس خود گوشی خواهند داشت. این اقدام خوبی خواهد بود، چرا که Galaxy S21 FE به اندازه گلکسی S20 FE در سال گذشته گزینه های رنگی زیادی نخواهد داشت.

قاب های سیلیکونی گلکسی S21 FE

با این حال، برای طرفداران سامسونگ که مدت هاست انتظار عرضه Galaxy S21 FE را می‌کشند، محدودیت در رنگ های قابل عرضه کمترین نگرانی موجود است. زیرا افشای اطلاعاتی در اوایل امروز نشان می‌دهد که دوربین‌های گلکسی اس 21 FE می‌تواند در مقایسه با گلکسی اس 20 FE پسرفت داشته باشد.

قاب شفاف گلکسی S21 FE

اگر به خاطر داشته باشید، Galaxy S20 FE علاوه بر دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو نیز مجهز بود. که به این دستگاه توانایی زوم سه برابری اپتیکال را می‌داد. اما آخرین اطلاعات منتشر شده درباره نسل جدید گوشی های Fan Edition سامسونگ خبر از آن می‌دهند که این دوربین تله فوتو با یک دوربین عمق سنج بی فایده جایگزین شده است!

قاب شفاف Galaxy S21 FE

البته تا به این لحظه، شایعات مذکور تایید نشده اند. با توجه به اینکه Galaxy S21 FE با نسخه پایه گلکسی S22 و گلکسی S21 موجود رقابت خواهد کرد، می‌توانیم حدس بزنیم که سامسونگ قیمت S21 FE را کاهش خواهد داد، تا مطمئن شود به اندازه کافی برای کاربران جذاب خواهد بود. اما با این حال، گفته می‌شود که سامسونگ انتظار فروش بالایی از Galaxy S21 FE خود ندارد. احتمالا این کاهش قیمت ها همانگونه که در سری Galaxy S21 هم دیدیم، باعث حذف اسلات کارت MicroSD از این گوشی نیز خواهد شد.

قیمت گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت؛ کم‌تر از نسل قبل!

نظر شما درباره Galaxy S21 FE سامسونگ چیست؟ آیا عرضه این گوشی هوشمند پس از ماه ها تأخیر می‌تواند برای طرفداران سامسونگ جذاب باشد یا این تلفن هوشمند نیامده به شکست محکوم است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی