حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S21 FE در کار نیست: سامسونگ در حال حذف تمام اسناد مربوطه است!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ چند ماهی است که درگیر است. این درگیری، مربوط به برنامه ریزی برای رونمایی از گوشی Galaxy S21 FE است. اما ظاهراً سامسونگ قرار نیست از Galaxy S21 FE رونمایی کند و باید با آن خداحافظی کنیم. زیرا سامسونگ در حال پاک کردن صفحات گلکسی S21 FE است!

سامسونگ گلکسی S21 FE رونمایی نمی‌شود؛ پاک شدن صفحات مربوط به این گوشی، مهر تأییدی بر این امر هستند!

دو روز قبل از کنسل شدن Galaxy S21 FE برای همیشه صحبت کرده بودیم.

 

سامسونگ گلکسی S21 FE احتمالاً برای همیشه کنسل شده است!

 

حال Gizmochina می‌گوید که چندی پیش، گزارشی مبنی بر کنسل شدن Galaxy S21 FE منتشر شد. پیش از این، تصور می‌شد که Galaxy S21 FE حوالی شهریور ماه رونمایی شود. در ادامه، گفته شد که این گوشی طی آبان ماه روانه بازار خواهد شد. اما در نهایت، به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند تمام شواهد موجود از وجود Galaxy S21 FE را از بین ببرند!

پیش از این، یک نشریه کره‌ای اظهار داشت که سامسونگ گوشی Galaxy S21 FE را به دلایلی متعدد کنسل کرده است. این امر در درجه اول، متأثر از فروش بالای Galaxy Z Flip 3 و بحران کمبود تراشه بوده است. سامسونگ تا حدی محتاج تأمین تراشه بوده است که مدیر آن برای درخواست تراشه بیشتر، دو بار به آمریکا سفر کرده است!

اکنون Sammobile، دریافته است که این غول کره جنوبی، تمام صفحات مربوط به گوشی Galaxy S21 FE را حذف کرده است! سامسونگ قبلاً با قریب الوقوع بودن رونمایی از Galaxy S21 FE، صفحه پشتیبانی آن را با مدل نامبر SM-G990‌B راه اندازی کرده بود. اما هم اکنون، سامسونگ شروع به حذف کردن این صفحات در سایت‌های خود در کشورهایی از جمله هنگ کنگ، سنگاپور، آفریقای جنوبی و… کرده است.

به عبارت دیگر، این یک نشانه قوی است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد کنسل کردن Galaxy S21 FE را برای همیشه دارد. در حال حاضر، زمان صبر برای دریافت تراشه‌ها به ٢١ هفته افزایش یافته است! بنابراین، عجیب نیست که سامسونگ با محبوبیت بالای خود، مشکلاتی در تولید دستگاه‌های خود داشته باشد. در نتیجه، ممکن است حتی برخی از محصولات پر فروش، با تأخیر در رونمایی و یا کنسل شدن مواجه شوند.

نظر شما در مورد این اتفاق برای گلکسی S21 FE چیست؟ آیا شما منتظر این گوشی بوده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️