حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ انتظار فروش بالایی را از گلکسی S21 FE خود ندارد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

تاکنون شایعات، صحبت‌ها و موارد مشابه زیادی وجود داشته است که ما تصور می‌کردیم Galaxy S21 FE سامسونگ ممکن است هرگز به بازار نیاید. با این حال، اطلاعات اخیر تأیید می‌کنند که این گوشی وجود داشته و اگر همه چیز مطابق با برنامه پیش برود، ممکن است این شرکت در ماه‌های آینده گوشی شبه‌پرچمدار خود را عرضه کند. با این حال، آخرین بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که سامسونگ واقعاً انتظار ندارد که گلکسی S21 FE فروش خوبی را در بازار تجربه کند.

گلکسی S21 FE می‌تواند یک تلفن خوب باشد، اما سامسونگ انتظار فروش بالایی از آن ندارد

بر اساس گزارشی که از کره جنوبی منتشر شده است، سامسونگ ابتدا تولید انبوه Galaxy S21 FE را در نیمه اول امسال برنامه‌ریزی کرده بود و این بدان معناست که این دستگاه احتمالا برای عرضه در ماه اوت آماده می‌شد، اما این برنامه به‌وقوع نپیوست. هدف اولیه فروش سامسونگ نیز در حدود 10 میلیون دستگاه برآورد می‌شد. با این حال، با تولید انبوه این گوشی در ماه جاری، اکنون گفته می‌شود که سامسونگ تنها انتظار فروش 3 میلیون دستگاه از گلکسی S21 FE را دارد.

دلایل زیادی می‌تواند پشت این عقب‌نشینی شرکت کره‌ای وجود داشته باشد. به‌عنوان مثال، یکی از آنها این است که مشتریان به‌دلیل تاخیر در زمان عرضه، احتمالا منتظر سری Galaxy S22 باشند که انتظار می‌رود در ژانویه سال آینده معرفی شود و درنتیجه هزینه کردن برای خرید یک تلفن جدید چندان منطقی نخواهد بود.

فروش گلکسی S21 FE سامسونگ

فروش گلکسی S21 FE سامسونگ

در هر صورت، گلکسی S21 FE وظیفه مهمی را برعهده دارد. درحال‌حاضر، تنها گوشی‌های ممتاز سامسونگ، خانواده گلکسی S21 و دو دستگاه تاشو تازه معرفی شده‌ی این شرکت هستند. با این حال، این دو گروه باتوجه به قیمت بالایشان، به‌راحتی قابل دستیابی نیستند و داشتن یک دستگاه خوش‌مشخصات و مقرون‌به‌صرفه به سامسونگ کمک می‌کند تا زمانی که سری گلکسی S22 به بازار عرضه می‌شود، میزان فروش خود را حفظ کند.

در مورد تاریخ عرضه، گزارش اخیر نشان می‌دهد که Galaxy S21 FE ماه آینده وارد بازار می‌شود و از همین ماه نیز تولید انبوه آن آغاز شده است.

رنگ بندی گلکسی S21 FE سامسونگ را ببینید: رنگ های خنثی کلاسیک

درنهایت نظر شما راجع‌به انتظار نه‌چندان بالای سامسونگ از میزان فروش گلکسی آینده این شرکت چیست؟ به‌غیر از دلایل گفته شده در متن، شما چه موارد دیگری را علتی بر عقب‌گرد این کمپانی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عرضه کنه فروش هر چه قدر بود مهم نیست مشکل اینه عرضه نمیکنه گوشیو🤕🤕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی