حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ در رنگ‌های مختلف منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار، رندر، سامسونگ

سامسونگ گلکسی S21 FE، یکی از گوشی‌های مورد انتظار امسال سامسونگ است‌. دیشب در مورد امکان عرضه این گوشی به عنوان جایگزین گلکسی Note 21 گفته بودیم. اما امروز، رندر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شده است. به همین دلیل، قصد داریم تا به این رندرهای رسمی بپردازیم.

رندر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ لو رفت

اگر به یاد داشته باشید، نزدیک به دو ماه پیش با رندرهای منتشر شده از Galaxy S21 FE سامسونگ دیدار کرده بودیم. این رندرها، طراحی کلی Galaxy S21 FE را به ما نشان دادند. طراحی که مشابه گلکسی S21 سامسونگ است.

 

به گلکسی S21 FE سامسونگ سلام کنید

 

گفته می‌شود که گلکسی S21 FE، در نیمه دوم سال جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. اما در این فاصله، رندر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شده است. این رندرها، دید کلی دستگاه جدید سامسونگ را در رنگ بندی‌های مختلف به ما ارائه می‌دهند. به نقل از Sammobile، ایوان بلس که اولین بار رندرهای این گوشی را منتشر کرده بود، باری دیگر این اقدام را انجام داده است. این بار، وی به سراغ انتشار رنگ‌ بندی‌های این گوشی و برخی از مشخصات آن رفته است.

رنگ سفید گلکسی S21 FE

به ادعای Evan Blass، گلکسی S21 FE طراحی بسیار مشابهی با گلکسی اس ٢١ پلاس دارد. اما نکته منفی که در اینجا وجود دارد، جایگزینی جنس قاب پشتی و قاب دوربین با پلاستیک است. حال به رندرهای این گوشی می‌پردازیم. در این رندرها، حاشیه‌های اطراف نمایشگر Galaxy S21 FE میزان کمی دارند. حفره نمایشگر مرکزی نیز میزبانی از دوربین سلفی تکی را بر عهده دارد. دوربین اصلی سه گانه در قاب پشتی و در ماژول دوربین مشابه +Galaxy S21 قرار گرفته است. نکته مهمی که در رندر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ مشاهده می‌شود، رنگ بندی‌های آن است. این رنگ بندی‌ها، در ۴ رنگ مشکی، بنفش، سبز زیتونی و سفید مشاهده می‌شوند. در کل، طراحی این دستگاه قابل قبول است.

رنگ سبز گلکسی S21 FE

مشخصات فنی منتسب به گلکسی اس ٢١ اف ای

پس از مرور رندر رسمی گلکسی S21 FE سامسونگ، نوبت به مشخصات فنی لو رفته از آن می‌رسد. بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی S21 FE مجهز به نمایشگری با قطر ۶.۵ اینچ و پنل Super AMOLED است. این نمایشگر، دارای وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. ضخامت Galaxy S21 FE تنها ٧.٩ میلی متر است که میزان نسبتاً مناسبی است. گفته می‌شود که سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در این گوشی ارائه خواهد شد. استفاده از تراشه Snapdragon 888 برای این گوشی نیز پیش‌تر در گیک‌ بنچ تأیید شده بود.

 

گلکسی S21 FE سامسونگ با اسنپدراگون ٨٨٨ در گیک‌ بنچ رؤیت شد

 

سامسونگ در نظر دارد تا ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 را در کنار ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 برای نسخه‌های مختلف این گوشی به کار گیرد. احتمال حذف درگاه کارت حافظه جانبی کم نیست. سیستم دوربین گلکسی S21 FE، از تغییرات انقلابی برخوردار نیست. دوربین سلفی، دارای سنسور تکی با وضوح ٣٢ مگاپیکسلی می‌باشد و در همان حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است.

رنگ مشکی گلکسی اس ٢١ اف ای

در بخش دوربین اصلی هم شاهد به کارگیری سنسورهای ١٢+١٢+١٢ مگاپیکسلی با لنزهای فوق عریض و تله فوتو خواهیم بود. خوشبختانه لرزشگیر اپتیکال همچنان در این گوشی وجود خواهد داشت. در بخش ارتباطات، سامسونگ از وای فای ۶ دو بانده، نسخه ۵.٠ بلوتوث، تراشه NFC و همچنین اینترنت 5G استفاده کرده است. باتری Galaxy S21 FE، دارای ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی است. شارژر این دستگاه، توان ٢۵ واتی دارد و باتری آن را از طریق درگاه Type-C تغذیه خواهد کرد. البته امکان استفاده از شارژر ١۵ واتی در جعبه وجود دارد. برخورداری از استاندارد IP68 و حسگر تشخیص اثرانگشت درون نمایشگر نیز شایان ذکر است.

رنگ بنفش گلکسی اس ٢١ اف ای

در نهایت، نظر شما در مورد گلکسی S21 FE و رندرهای آن چیست؟ آیا طراحی و رنگ بندی‌های موجود در گلکسی S21 FE را می‌پسندید؟ کدام فاکتور این گوشی برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشخصات و طراحی خیلی خوبی داره.
ولی سامسونگ کاش مثل A52 نیاد شارژر ۱۵ وات بذاره همون ۲۵ رو بذاره تو جعبش چیزی که تو A72 میبینیم.

Mahdi

خیلی خوبه خوشمان امد ولی سامسونگ دیگه تو پرچمدار پلاستیک نزار این چه کاریه میکنی اخه نه به ۲۰۱۷ شیشه با فلز ضد اب تو میان رده میدادی الان همش پلاستیک کردی نکن این کارارو😠

ramin123

طراحیش و رنگ هاش تو رندر قبلی بهتر بود ولی مثل این که با همین شکل بیاد بیرون

Mohammadr

اگه پلاستیک باشه خیلی رخ بدی پیدا میکنه…انگار اسباب بازی میشه
ولی اگه همین رنگ هارو با شیشه بزنه، حس خیلی بهتری داره
سخت افزار هم که عالی. قیمت هم مطمئنا تو ایران مناسبه

Mr.A

تنها ایرادی که میشه بهش گرفت پنل پشتی پلاستیکی بقیه مشخصات عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️