حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ لایت مانند آیفون ۱۳ یک پرچمدار با نمایشگر کوچک خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

در طول سال ها، توسعه مداومی‌ در صنعت گوشی های هوشمند وجود داشته است. و استانداردها هر از گاهی تغییر می‌کنند. با نگاهی به اندازه صفحه نمایش گوشی های هوشمند اخیر، به نظر می‌رسد که دیگر نمایشگر های ۶ اینچی نیز کوچک هستند. در حالی که دستگاه‌های ۴ اینچی تقریباً به طور کامل منقرض شده‌اند. و حتی به ندرت پیش می‌آید که یک گوشی هوشمند ۵ اینچی در سال ۲۰۲۱ عرضه شود. با این حال برخی از افراد نمایشگر های کوچک را ترجیح می‌دهند؛ و شیائومی ۱۲ لایت نیز با صفحه نمایش کوچکی به بازار خواهد آمد.

شیائومی ۱۲ لایت از تراشه میان رده استفاده نخواهد کرد

در حالی که بسیاری از مردم صفحه‌نمایش های بزرگ را دوست دارند، هنوز تعداد کمی وجود دارند که نمایشگر های کوچک را ترجیح می‌دهند. برخی از کاربران دوست دارند گوشی های هوشمندی داشته باشند که بتوانند با یک دست با آن کار کنند. احتمالاً شیائومی یک پرچمدار جدید با صفحه نمایش کوچک در سری شیائومی ۱۲ ( با نام شیائومی ۱۲ لایت) را معرفی خواهد کرد. با این حال، هیچ‌گونه اطلاع رسمی از این گوشی هوشمند منتشر نشده است، و همه داده ها بر اساس حدس و گمان است.

اکنون گزارشی داریم که ادعا می‌کند گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی با صفحه نمایش کوچک، در سال آینده معرفی خواهد شد. با نگاهی به اسم رمز این دستگاه، می‌توانیم متوجه شویم که به سری شیائومی ۱۲ تعلق خواهد داشت. در حال حاضر گمانه زنی هایی در مورد شیائومی ۱۲،  شیائومی ۱۲ پرو و ​​شیائومی ۱۲ اولترا وجود دارد. بنابراین، این دستگاه احتمالاً Xiaomi 12 Lite نام‌ خواهد گرفت.

Xiaomi CIVI

ادعا می‌شود که این گوشی هوشمند جدید شیائومی، برخلاف انتظار با تراشه ای میان رده عرضه نخواهد شد. گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه با پردازنده پرچمدار سری ۸ اسنپدراگون عرضه می‌شود. انتظار می‌رود Xiaomi 12 Lite به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شود. این پردازنده عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. مصرف انرژی کم و تولید گرمای کم تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ نیز مزیت بزرگی برای یک‌ گوشی کوچک محسوب می‌شود. همچنین این تراشه از رفرش ریت بالا، دو سیم‌کارت و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بالا پشتیبانی می‌کند. با وجود این چیپست می‌توانیم انتظار عملکرد مناسبی را از Xiaomi 12 Lite داشته باشیم.

شیائومی Mi 6 ارزش بیشتری از Mi 8 پیدا کرده است!

شیائومی Mi 6 آخرین گوشی هوشمند این شرکت با صفحه نمایش کوچک است. این گوشی نمایشگری با اندازه ۵.۱۵ اینچ دارد. Xiaomi Mi 6 به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار، از زمان عرضه تا کنون توجه بسیاری از طرفداران این برند را به خود جلب کرده است. طبق گزارش‌ پلتفرم‌های معاملات دست دوم مانند Xianyu، قیمت دست دوم شیائومی می ۶ از شیائومی می ۸ بیشتر است! این در حالی است که می ۸ یک سال پس از می ۶ به بازار آمد و گوشی هوشمند به روزتری محسوب می‌شود.

Xiomi Mi 6

در پلتفرم Xianyu، قیمت دست دوم Mi 6 از ۶۰۰ یوان (۹۳ دلار) فراتر رفته است. با این حال، قیمت Mi 8 کمتر از ۶۰۰ یوان (۹۳ دلار) باقی مانده است. تفاوت زمان عرضه بین این دو گوشی هوشمند بیش از یک سال است. می ۶ در آوریل ۲۰۱۷ عرضه شد، در حالی که Mi 8 در می ۲۰۱۸ به بازار آمد. اگرچه بیش از چهار سال از عمر می ۶ می‌گذرد، اما لی جون اخیراً اعلام کرده است که هنوز بیش از ۲ میلیون کاربر فعال دارد. همین آمار و ارقام باعث گمانه زنی هایی شده است که شیائومی قصد دارد گوشی هوشمندی مشابه می ۶ را عرضه کند.

هیچ شکی در تاریخ عرضه شیائومی ۱۲ وجود ندارد

آیا در صورت عرضه پرچمداری از شیائومی با صفحه نمایش کوچک، از آن استقبال خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

چقدر منتظر این روز بودیم… یه گوشی سایز mi 9se ولی با دوربین های بهتر و پردازنده بالارده و یا پرچمدار…

Mortazavi

بنظر من که گوشی های کامپکت علاقه‌مندان خاص خودشو داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی