حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار شیائومی Mi 11 Lite به هنگام شارژ شدن در هند

نوشته

2 سال قبل | 11 دیدگاه | اخبار، حتما بخوانید، شیائومی، مشکلات

انفجار گوشی‌های هوشمند، همواره جزوی از اخبار نگران کننده و جنجالی بوده است. شیائومی نیز یکی از کمپانی‌هایی است که با این دسته از حوادث دست و پنجه نرم می‌کند. در جدیدترین حادثه، ما شاهد انتشار اخبار انفجار شیائومی Mi 11 Lite بوده‌ایم. در ادامه برای جزئیات بیشتر با ما همراه شوید.

انفجار شیائومی Mi 11 Lite؛ مسئله‌ای جدی؟

یکی از جدیدترین حوادث مربوط به انفجار گوشی‌های شیائومی، مربوط به Poco X3 Pro است.

 

انفجار Poco X3 Pro شیائومی در کشور هند و هنگام شارژ شدن حادثه آفرین شد!

 

در جدیدترین گزارش از سوی EqualLeaks، شیائومی با یک مشکل انفجار دیگر مواجه شده است. این برند، بارها بر ایمن بودن باتری و شارژرهای محصولات خود تأکید کرده است. بنابراین، اکثر خریداران این کمپانی بدون مشکل از دستگاه خود استفاده کرده‌اند. اما در بین آن‌ها، افرادی نیز هستند که انفجار گوشی‌های خود را به چشم دیده‌اند!

صحبت ما در این مطلب، پیرامون انفجار یک دستگاه شیائومی Mi 11 Lite نسخه 4G در هند است! این دستگاه، یکی از مدل‌های میان رده و پر فروش شیائومی در کشورهای مختلف است. ما پیش از این شاهد انتشار گزارش مشابهی از انفجار و یا آتش گرفتن شیائومی می ١١ لایت نبوده‌ایم. این گوشی، به واقع اولین باری است که منفجر می‌شود. اما جزئیات این انفجار چه بوده است؟

برای این که وارد جزئیات شویم، این انفجار در کشور هند رخ داده است. دقیقاً همان جایی که. گوشی‌های شیائومی با حوادث انفجار نسبتاً زیادی روبه‌رو شده‌اند! یک کاربر هندی طی عصر دیروز از منفجر شدن Xiaomi Mi 11 Lite 4G خود در حین شارژ شدن خبر داده است. این کاربر، جزئیاتی از چگونگی انفجار و وضعیت جسمی خود منتشر نکرده است. اما وی تصاویری را از دستگاه منفجر شده خود منتشر کرده است که در ادامه می‌بینیم.

با تماشای تصاویر این گوشی منفجر شده، می‌توان متوجه شد که این گوشی کاملاً بلا استفاده شده و آسیب شدیدی را متحمل شده است. قاب پشتی این دستگاه، به کل شکسته است. اما ماژول دوربین همچنان سالم است. اما درون گوشی، اوضاع بدی حاکم است و حتی یک قطعه از گوشی، کاملاً جدا شده است!

تاکنون شیائومی واکنشی به این حادثه نداده است. اما معمولاً در مقابل چنین مشکلاتی، شیائومی پاسخ رسیدگی به مشکلات را می‌دهد. به عنوان مثال، ما در مورد انفجارهای قبلی محصولات این برند، دیدیم که شیائومی کاربر را مسئول حوادث دانسته است. چرا که طبق تحقیقات آن‌ها، یک جسم خارجی به گوشی فشار آورده و باتری را سوراخ کرده است.

اما آیا باید در مورد انفجار شیائومی Mi 11 Lite 4G نگران باشیم؟ خب، این حادثه واقعاً نگران کننده نیست. زیرا اولین باری است که یک دستگاه Mi 11 Lite 4G منفجر می‌شود. همچنین هندی‌ها سابقه درخشانی در منفجر کردن گوشی‌های خود دارند. بنابراین، بهتر است منتظر ارائه یک پاسخ رسمی از سوی شیائومی و دست اندرکاران آن باشیم. اگر کاربر این گوشی هستید و یا قصد خرید آن را دارید، همچنان مشکلی وجود ندارد و می‌توانید با خیال راحت از این دستگاه استفاده کنید.

نظر شما در مورد انفجار این مدل محبوب از شیائومی چیست؟ شما چه بازخوردی در مورد این حادثه دارید؟ آیا آن را خطرناک می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

انفجار چیست
حاصل کیست
توسعه یافته کجاست
محصول چی کشوریست
سوغات چه فرهنکی است
جواب؟

هند💀

mostafa3

همش هند هند چه خبره
مشکوکه دستهای پشت پرده

Auroro

معلوم نیست استفادشون از گوشی چجوریه که هرچی دم دستشونه میترکه.

AŁɪ

😂🤣 عین فیلم هندی هاشون اینام دروغن ..😆

به والله به قرآن قسم به هرکسی که هست بابا این هندیا با گوشیا کشتی میگیرن😭😭

یه خواهشی که ازت دارم بیا پایین…
چرا همه گوشیا تو هند منفجر میشه ولی بقیه جاها نه؟😐😐😐😐🤌🏻

Soroushkm

من نمی دونم چرا هر گوشی شیائومی تو هند میترکه، به خدا قسم خودشون یک کاری می کنن گوشی بترکه چرا تو ایران یا تو بقیه کشور ها همچین اتفاقی نیافتاده؟
هندیای مسخره😕😕

طاها قلی پور

اینا با گوشی هاشون جنگ می کنن ؟ چرا فقط اونجا گوشی ها نابود میشن ؟ بعدشم فقط شیاومی . یدونه هم از نوکیا بترکونید داداشا . دو سه تا هم از سامسونگ :/

Mohammadr

هندی های عزیز،
با گوشی زمیناتونو شخم میزنین؟

RNRN Toranji Version

«همچنین هندی‌ها سابقه درخشانی در منفجر کردن گوشی‌های خود دارند.»
😂😂

اوچن

چرا همش تو هنده؟😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️