حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y76s با دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی و Dimensity 810 معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده با دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی و تراشه‌های جدید و قدرتمند مدیاتک در حال فرا رسیدن است. پس از ردمی، پوکو و ریلمی، حال ویوو به سراغ معرفی چنین گوشی رفته است. ویوو Y76s، یک میان رده جدید از ویوو است. این گوشی، دارای ویژگی‌های قابل توجهی است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت ویوو Y76s

ویوو چند روز پیش از Vivo V23e با دوربین سلفی ۵٠ مگاپیکسلی رونمایی کرد.

 

ویوو V23e با دوربین سلفی ۵٠ مگاپیکسلی و Helio G96 رسماً معرفی شد

 

حال چینی‌ها به سراغ ارائه یک گوشی دیگر با دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی رفته‌اند. به گفته GizChina، پیش از این مشخصات و ویژگی‌های Vivo Y76s به صورت آنلاین فاش شده بود. اما این گوشی بالأخره امروز متولد شد! این دستگاه، یک گوشی مجهز به اینترنت 5G است. حال، مشخصات این گوشی به چه شرح هستند؟

ویوو Y76s، دارای نمایشگر ۶.۵٨ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و نسبت تصویر ٢٠:٩ است. نمایشگر گوشی جدید ویوو، رفرش ریت ۶٠ هرتزی دارد که این یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می‌شود. ضخامت این گوشی ٧.٧٩ میلی متر و وزن آن نیز ١٧۵ گرم می‌باشد. در بخش سیستم دوربین، Vivo Y76s از دوربین اصلی دوگانه ٢+۵٠ مگاپیکسلی برخوردار شده است. سنسور ٢ مگاپیکسلی این گوشی، مخصوص ثبت عکس‌های ماکرو است. همچنین دوربین سلفی آن وضوح ٨ مگاپیکسلی داشته و درون ناچ قطره‌ای واقع شده است.

ویوو در بطن این دستگاه از تراشه ۶ نانومتری Dimensity 810 استفاده کرده است. علاوه بر این‌ها، ویوو Y76s با حداکثر ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 و ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X روانه بازار می‌شود. گفتنی است که ویژگی حافظه رم مجازی ۴ گیگابایتی نیز در این گوشی حضور دارد. درگاه کارت حافظه جانبی نیز در این گوشی قابل استفاده است.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

ویوو در این گوشی رابط کاربری OriginOS 1.0 بر پایه اندروید ١١ را ارائه داده است. ظرفیت باتری این گوشی، برابر با ۴,١٠٠ میلی آمپر ساعت است. توان شارژر آن نیز برابر با ٣٣ وات است. در نهایت، با سراغ قیمت این دستگاه می‌رویم. ویوو گوش جدیدش را برای اولین بار در چین عرضه کرده است. نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی، قیمت ١,٧٩٩ یوانی (معادل ٢٨١ دلار آمریکا) دارد. نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی هم با قیمت ١,٩٩٩ یوان (معادل ٣١٣ دلار آمریکا) روانه بازار می‌شود. ویوو Y76s در سه رنگ مشکی، آبی و سفید قابل خریداری خواهد بود.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ کدام بخش آن بیشتر مورد پسند شما واقع شد؟ ارزش خرید این دستگاه چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️