حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M4 Pro 5G با فست شارژ ۳۳ وات و تراشه ۶ نانومتری عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، پوکو

برند پوکو آماده است تا تلفن هوشمند پوکو M4 Pro 5G را در ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای عرضه به بازار های جهانی، معرفی کند. پیش از رونمایی، این شرکت مشخصات کلیدی میان رده جدید خود را منتشر کرده است. در حال حاضر، پوکو با انتشار پوستری، وجود قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی را برای M4 Pro تایید کرد.

پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ وات رسماً برای پوکو M4 Pro 5G تایید شد

آخرین توییت POCO نشان می دهد که پوکو M4 Pro 5G از فست شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین توییتی که اخیرا منتشر شده است، تایید می‌کند که این دستگاه از یک تراشه ۶ نانومتری قدرت خواهد گرفت.

شایعات پیرامون POCO M4 Pro 5G حاکی از آن است که این گوشی می‌تواند در حقیقت نسخه ری‌برند شده Redmi Note 11 5G باشد که اخیراً در چین معرفی شد. ردمی نوت ۱۱ شیائومی مجهز به تراشه ۶ نانومتری مدیاتک Dimensity 810 است و از فست شارژ ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. با توجه به اینکه چند روز بیشتر تا معرفی POCO M4 Pro 5G باقی نمانده است، این احتمال وجود دارد که این شرکت در روزهای آینده برخی از ویژگی های دیگر این دستگاه را رسما تایید کند.

Poco M3 Pro 5G

مشخصات احتمالی POCO M4 Pro

مطابق با گزارش GizmoChina،  توجه به اینکه POCO M4 Pro 5G احتمالا همان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۱ است. احتمالا با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD و پانچ هول عرضه می‌شود. این نمایشگر از رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. این دستگاه احتمالا به تراشه Dimensity 810 و حداکثر ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. همچنین پوکو M4 Pro 5G در گران قیمت ترین نسخه خود، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد داشت.

میان رده جدید ‌پوکو با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین عقب دوگانه (۵۰ مگاپیکسلی اصلی+۸ مگاپیکسلی اولتراواید) به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و فست شارژ ۳۳ وات دریافت خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود یک سنسور اثر انگشت خازنی نیز بر روی فریم کناری دستگاه قرار داشته باشد. ممکن است پوکو ام ۴ پرو از نظر مشخصات سخت افزاری مشابه با ردمی نوت ۱۱ شیائومی باشد، اما انتظار می‌رود شاهد طراحی متفاوتی برای قاب پشتی این گوشی باشیم.

گوشی Poco M4 Pro 5G با تراشه مدیاتک در گیک بنچ دیده شد

آیا گوشی های سری Poco M برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

برای یک گوشی حدود ۵ میلیون تومان برای ایران به نظرم خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی