حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی Poco M4 Pro 5G مشخص شد: ١٨ آبان ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پوکو، شایعات

زمان زیادی از رونمایی Poco M3 Pro 5G نمی‌گذرد. این دستگاه، برچسب قیمتی مقرون به صرفه و مشخصاتی قابل توجه را به همراه داشت. حال، تاریخ رونمایی Poco M4 Pro 5G رسماً مشخص شده است. ما فاصله زیادی با رونمایی رسمی این گوشی جدید پوکو نداریم.

تاریخ رونمایی Poco M4 Pro 5G رسماً مشخص شد

گوشی Poco M4 Pro 5G دیروز در گیک بنچ فاش شد. این گوشی جدید پوکو، ظاهراً تراشه قوی‌تری دارد.

 

گوشی Poco M4 Pro 5G با تراشه مدیاتک در گیک بنچ دیده شد

 

به نقل از GizChina، پوکو رسماً تأیید کرده است که یک گوشی ارزان قیمت 5G دیگر را در تاریخ ٩ نوامبر (١٨ آبان) رونمایی می‌کند. این گوشی، Poco M4 Pro 5G است. جدیدترین دستگاه سری M پوکو، همین گوشی است. نکته مهم این است که پوکو تنها تاریخ رونمایی گوشی جدید خود را اعلام کرده است. اما در پوستر رسمی این برند، جزئیاتی از Poco M4 Pro و یا مشخصات آن به چشم نمی‌خورد.

گمانه زنی‌های بسیاری وجود دارند. محتمل‌ترین استراتژی برای ارائه Poco M4 Pro 5G، ری-برندینگ یک دستگاه از ردمی است. با توجه به این که چیزی به رونمایی ردمی نوت ١١ نمانده است، ما احتمال می‌دهیم که Poco M4 Pro 5G در واقع نسخه ری-برند شده Redmi Note 11 خواهد بود. ما پیش از این در مورد برخی از مشخصات و ویژگی‌های Poco M4 Pro 5G صحبت کرده بودیم. این گوشی با یک تراشه مدیاتک با حداکثر فرکانس ٢.۴ گیگاهرتزی تحت آزمایش قرار گرفته بود. هرچند که گیک بنچ اعلام کرده است تراشه این گوشی، MT6833P یا همان Dimensity 700 خواهد بود.

اما به طور دقیق‌تر، حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی تراشه این گوشی، برابر با ٢.۴ گیگاهرتز است. ما چنین مشخصاتی را پیش‌تر در تراشه Dimensity 810 دیده بودیم. بنابراین، ممکن است که ردمی نوت ١١ با تراشه ۶ نانومتری Dimensity 810 ارائه شود. مدل نامبر منتسب به Poco M4 Pro 5G در گیک بنچ، 21091116AC می‌باشد. در نتیجه، باید منتظر بمانیم تا ببینیم که پوکو تصمیم دارد تا واقعاً از همان تراشه نسل قبل استفاده کند یا تراشه قدرتمندتری را برای گوشی مقرون به صرفه جدید خود در نظر می‌گیرد.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

هم اکنون، جزئیات خیلی زیادی از پوکو M4 Pro 5G در دسترس نیست. گفته می‌شود که شارژر این گوشی، توان بیشتری از نسل قبل دارد و توان آن به ٣٣ وات افزایش یافته است. همچنین این دستگاه ممکن است به نمایشگری از نوع AMOLED تجهیز شود. با توجه به این جزئیات رسمی، پیشنهاد می‌کنیم تا چند روز آینده منتظر بمانید که پوکو جزئیات بیشتری را از گوشی جدید خود به اشتراک بگذارد.

مشخصات پوکو M3 Pro 5G

مشخصات پوکو M3 Pro 5G

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید قیمت Poco M4 Pro 5G در چه بازه قیمتی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️