حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو M4 Pro 5G در کنار سرعت شارژ آن مشخص شد: فوق العاده!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو، تست، عمر باتری

پوکو روز به روز مدل‌های بیشتری را روانه بازار می‌کند. در کنار آن، این زیر مجموعه شیائومی راه موفقی را طی کرده است. پوکو M4 Pro، یکی از گوشی‌های جدید پوکو است. حال، عمر باتری پوکو M4 Pro 5G در کنار سرعت شارژ شدن آن مشخص شده است.

پوکو ام ۴ پرو

پوکو همین چند روز پیش از Poco M4 Pro 5G با رنگ بندی جذاب رونمایی کرد.

 

پوکو M4 Pro 5G معرفی شد: دیمنسیتی ٨١٠ و رنگ بندی جذاب به قیمت ٢١٩ یورو

 

پس از گذشت این چند روز، مجموعه Gsmarena بررسی جدیدترین گوشی پوکو را منتشر کرد. همان طور که می‌دانید، طی این بررسی‌ها عمر باتری و سرعت شارژ شدن یک دستگاه مشخص شده است. اما اجازه بدهید تا پیش از رسیدن به نتایج عمر باتری پوکو M4 Pro 5G، نگاهی به گزیده مشخصات آن داشته باشیم:

– نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتز

– تراشه ۶ نانومتری Dimensity 810

– سیستم عامل اندروید ١١ در کنار MIUI 12.5

– باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٣٣ واتی

عمر باتری پوکو M4 Pro 5G

عمر باتری پوکو M4 Pro 5G

در نهایت، نوبت به عمر باتری جدیدترین گوشی پوکو می‌رسد. این گوشی به مدد وجود باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و تراشه بهینه، موفق به دوام آوری ١٢٣ ساعته در حالت استفاده ترکیبی شده است. همین موضوع، عمر باتری پوکو M4 Pro 5G را در بازه “فوق العاده” قرار می‌دهد. این گوشی در تست تماس 3G هم بازدهی ٣٣:۳٠ ساعته را کسب کرده است. در کنار آن، دو تست وب گردی با رفرش ریت ٩٠ هرتزی و پخش ویدئو بر روی این گوشی انجام شده‌اند. در این تست‌ها، M4 Pro حدود ١٩ و ١۶:٣٠ ساعت زنده مانده است. داخل تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری این دستگاه موجود است:

تست سرعت شارژ

همان طور که ذکر کردیم، این گوشی با شارژر ٣٣ واتی درون جعبه به دست مشتریان می‌رسد. اما این شارژر ٣٣ واتی در چه زمانی باتری حجیم این دستگاه را شارژ می‌کند؟

بر اساس تست‌های Gsmarena، در نیم ساعت اولیه اتصال شارژر به گوشی، ۵۴ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود. همچنین برای پر شدن کامل ظرفیت باتری، می‌بایست حدود ۶٧ دقیقه منتظر بمانید. در کل، نتایج Poco M4 Pro 5G، بسیار خوب و مناسب بسیاری از کاربران هستند.

نظر شما در مورد نتایج کسب شده توسط Poco M4 Pro 5G چیست؟ منتظر ورود این گوشی به ایران هستید؟ فکر می‌کنید که این گوشی بتواند در طولانی مدت این بازدهی خود را حفظ کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

دیمن ۸۱۰ خیلی بهینه هست با وجود ال سی دی بودن به این امتیاز رسیده …
توی تست استرس هم پایداری 99.4% درصدی داشت …

ali karimi

واقعا عالیه، امتیاز خوبی اوردش ولی ایکاش دایمن 920 میزاشتش، ولی در کل بگیری گوشیه خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️